هیچ بدهی درخصوص حقوق و مزایا نداریم

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان:

هیچ بدهی درخصوص حقوق و مزایا نداریم

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان گفت: حقوق تمام پرسنل شهرداری با هر نوع قراردادی و بخشی از مطالبات برخی پیمانکاران پرداخت شده و پیگیر پرداخت سریع‌تر بقیه مطالبات هستیم.

به گزارش کرمان‌آنلاین، رضا دادگرپور افزود: با تلاش همه همکاران در سازمان‌ها و مناطق شهرداری توانستیم در سال ۱۴۰۰ حقوق تمام پرسنل با هر نوع قراردادی را به‌طور کامل بپردازیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر، هیچ بدهی درخصوص حقوق و مزایا نداریم.

دادگرپور در بخش دیگری از صحبت‌های خود، با اشاره به فراهم شدن امکان پرداخت اینترنتی عوارض خودرو ازطریق سایت شهرداری کرمان در سال‌جاری، گفت: در حال حاضر، امکان پرداخت عوارض خودرو، علاوه بر دفاتر قبلی واقع در چهارراه «ابن سینا» و مرکز تعویض پلاک شهر کرمان، در دفاتر پیشخوان دولت هم فراهم شده است.

وی ادامه داد: امکان جدید دیگری نیز برای سهولت شهروندان در پرداخت عوارض خودرو فراهم شده، به این ترتیب کسانی که قبلاً عوارض خودرو را پرداخت کرده‌اند و اطلاعات‌شان در سامانه ثبت شده، می‌توانند به‌صورت اینترنتی ازطریق سایت شهرداری کرمان، بخش میز خدمت، نسبت به پرداخت عوارض خودرو اقدام کرده و رسید هم دریافت کنند.

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان، به شهروندان هشدار داد از پرداخت عوارض خودرو با مبلغ پایین‌تر در برخی شهرها خودداری کنند و در این‌باره تصریح کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند عوارض خودرو براساس مصوبه مجلس بوده و یک نرخ ملی است و پرداخت عوارض خودرو با نرخی کمتر از نرخ مصوب در برخی شهرستان‌ها، موضوعیت ندارد.

دادگرپور با تاکید بر اینکه شهروندان برای پرداخت عوارض خودرو باید ازطریق مراکز معتبر و سایت شهرداری که به سامانه ملی عوارض خودرو متصل است، اقدام کنند، ادامه داد: در صورتی که عوارض خودرو از طریق دیگری به‌جز مراکز یادشده و سایت شهرداری پرداخت شود، بدهی به قوت خود باقی خواهد ماند و جریمه دو درصدی مابه‌التفاوت مبلغ مصوب مجلس نیز لحاظ می‌شود.

وی افزود: شهروندان هنگام پرداخت عوارض و یا خرید و فروش خودرو، متوجه جریمه تعلق‌گرفته به خودرو می‌شوند.

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان یادآور شد: عوارض خودرو نرخ مصوب و ملی دارد و در سراسر کشور براساس نوع خودرو به‌صورت یکسان محاسبه می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات