پل طبرسی-رسالت؛ ثمره پیگیری‌ و مطالبه‌گری شهروندی  ...

پل طبرسی-رسالت؛ ثمره پیگیری‌ و مطالبه‌گری شهروندی ...

پل طبرسی-رسالت؛ ثمره پیگیری‌ و مطالبه‌گری شهروندی است/ تغییر چهره حاشیه شهر با تعریف پروژه‌های متعدد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، غلامحسین صاحبی در آیین افتتاح پل طبرسی-رسالت که با حضور شهردار، جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزار شد، اظهارکرد: آغاز عملیات اجرایی این پروژه، ثمره پیگیری و مطالبه مردمی و ساکنان همین محدوده بود؛ شهروندانی که بیش از 30 سال برای تردد از بستر کال استفاده می‌کردند و در زمان‌های بارندگی با مشکلات و مسائل متعدد روبرو بودند.

وی با بیان اینکه احداث این پل در آذرماه سال گذشته و پس از بازدید میدانی اعضای شورای شهر و مدیران شهری در دستورکار شهرداری قرار گرفت، گفت: بسیار خرسندیم که با همت و تلاش مدیریت شهری در این دوره، عملیات اجرایی و عمرانی پروژه با قوت ادامه یافت و امروز شاهد بهره‌برداری و افتتاح هستیم.

صاحبی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت و تلاش شهردار برای حاشیه شهر مشهد پروژه‌های مختلفی آغاز شود چراکه این پروژه‌ها می‌توانند گره‌گشای مسائل و مشکلات شهر باشند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: پل طبرسی-رسالت، سال‌های سال مورد توجه قرار نمی‌گرفت و ضرورتی برای اجرای آن درنظر گرفته نمی‌شد ولی امروز شاهدیم که دو محور اصلی شهر را به یکدیگر متصل می‌کند، گره ترافیکی بزرگراه از این طریق باز می‌شود و ضمن کاهش مصرف سوخت، موجب ارتقاء سطح امنیت منطقه و تغییر چهره شهر شده است.

صاحبی گفت: یکی از وظایف مدیریت شهری، تغییر و زیباسازی چهره و منظر شهری است؛ بسیار خرسندیم که این پروژه زیبایی چشم‌نوازی را به ارمغان آورده و دعای خیر مردم شامل حال بانیان آن خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات