تخصیص بیش از 45 درصد اعتبارات عمرانی به حاشیه شهر

تخصیص بیش از 45 درصد اعتبارات عمرانی به حاشیه شهر

تخصیص بیش از 45 درصد اعتبارات عمرانی به حاشیه شهر

به گزارش پایگاه اطلاع‎‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ایمان فرهمندی در آیین افتتاح پل طبرسی-رسالت که با حضور شهردار، جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزار شد، با بیان اینکه در ایام پیش رو، بهار جان‌ها، میلاد منجی عالم بشریت با بهار طبیعت و بهار قرآن همزمان شده، اظهارکرد: این پیوستگی و تقارن، نویدبخش سالی بهارگونه و بانشاط است؛ شرایط به نحوی رقم خورده تا قرن جدید را در مسیر پیشرفت، توسعه، تعالی به نفع محرومان و مستضعفان جامعه و جهان پیش ببریم.

وی افزود: یکی از مهمترین وظایف شورای شهر، تصویب لایحه پیشنهادی بودجه شهرداری است؛ بودجه سال 1401 نیز اخیرا پس از برگزاری چندین جلسه علنی، حدود 40 جلسه کمیسیون تلفیق و 60 جلسه کمیسیون‌های تخصصی، به تصویب رسید و ملاک عمل شهرداری مشهد برای سال آینده شد.

فرهمندی با بیان اینکه در این بودجه بیش از 45 درصد اعتبارات عمرانی برای حاشیه شهر درنظر گرفته شده، گفت: علاوه بر این، 50 درصد از اعتباراتی که هزینه‌کرد آنها محل مشخصی ندارد، در حاشیه شهر هزینه خواهد شد؛ این اعتبارات شامل آسفالت معابر، ایمن‌سازی و ... است که در فرایندهای اجرایی مناطق، اولویت‌بندی می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به پیش‌ رو بودن ایام نوروز و پیش‌بینی حضور خیل عظیم زائران و شیفتگان امام‌رضا(ع) در مشهد، گفت: خوشبختانه به همت شهرداری، مردم و دستگاه‌های متولی، حرکت و جنب‌وجوش خوبی را در سطح شهر شاهد هستیم؛ مشهدالرضا(ع) رنگ و بوی بهاری به خود گرفته و آماده میزبانی از زوار رضوی است.

فرهمندی تصریح کرد: امیدواریم بواسطه این تلاش‌ها و اقدامات مختلف، بتوان رضایت زائران حرم منور رضوی و مجاوران امام مهربانی‌ها را به ارمغان آورد و بتوانند از مواهب شهر بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به روزهای پیش رو که آخرین روزهای قرن 14 هجری شمسی است، گفت: در این ایام شایسته است که زحمات و تلاش‌‎های تمامی افرادی که برای این شهر زحمت کشیدند و امروز ما میراث‌دار این تلاش‌ها هستیم، تقدیر و تشکر کنیم و یاد و خاطره همه آنها را گرامی می‌داریم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات