آمادگي 170 اكيپ عملياتي براي خدمت رساني به مشتركان ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان فارس، حميدرضا جلاير، با اعلام اين مطلب اظهارداشت: امسال نيز مانند سال هاي گذشته، اين شركت با برنامه ريزي به موقع و تجهيز نمودن اكيپ هاي عملياتي اين آمادگي را دارد تا در كوتاهترين زمان ممكن مشكلات احتمالي را به موقع رفع نمايند.
اين مقام مسئول يادآورشد: همچنين اكيپ هاي اتفاقات شبكه به صورت شيفتي فعاليت داشته و اكيپ هايي در سطح شهرستان ها نيز جهت تسريع در خدمات رساني مستقر مي باشند و تلفن 121 به عنوان كوتاه ترين مسير ارتباط مشتركان با شركت جهت رفع هرگونه مشكلي در تأسيسات و تجهيزات شبكه برق آماده پاسخگويي بصورت شبانه روز است.
سرپرست شركت توزيع نيروي برق استان فارس يادآورشد: همزمان با خدمت رساني نيروهاي عملياتي، طرح خدمات غيرحضوري به مشتركان و متقاضيان در ايام نوروز 1401 همچنان فعال است و شهروندان مي توانند خدمات خود را به سهولت و در كمترين زمان از طريق سايت شركت به نشانيwww. Farsedc.ir و همچنين اپليكيشن برق من دريافت و درخواست هاي خود را پيگيري نمايند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات