عینالی نیازمند حمایت دستگاه‌های استانی و سازمان همیاری است

عینالی نیازمند حمایت دستگاه‌های استانی و سازمان همیاری است

به گزارش شهریار، در این بازدید فریدون بابایی اقدم ضمن قدردانی از تلاش مستمر عوامل سازمان عینالی و اقدامات انجام گرفته در این تفرجگاه گفت: گلخانه های موجود در تفرجگاه عینالی به دلیل اثرگذاری در توسعه و پویایی فضای سبز این مجموعه، بسیار حائز اهمیت است.
وی با اشاره به شرایط سخت اقلیمی و خاک این مجموعه تصریح کرد: عوامل اجرایی سازمان عینالی ثابت کردند که می توانند فضای مناسب و منحصر به فردی را، حتی در شدیدترین شیب های تفرجگاه و با امکانات محدود فراهم کنند.
بابایی اقدم اظهار کرد: باید از ظرفیت ها و پتانسیل های ملی در خصوص پیشبرد اهداف این سازمان استفاده کرد که از این رو مدیرعامل سازمان عینالی به صورت جدی پیگیر این مسئله هستند و این برای اولین بار است که این مجموعه می‌خواهد از اعتبارات ملی هم استفاده کند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر همکاری نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با مدیریت سازمان در پیشبرد اهداف عینالی گفت: در فصل بررسی بودجه تمهیداتی برای نیازهای سازمان عینالی در نظر گرفته شده است اما با این وجود بازهم این مجموعه نیازمند حمایت و همکاری های لازم از طرف دستگاه‌های استانی و همچنین استانداری و سازمان همیاری است و باتوجه به پیگیری ها و فعالیت مدیرعامل سازمان، امید است شاهد تحولات چشمگیری در مجموعه تفرجگاه عینالی باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات