آمادگی کامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برای خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی در ایام نوروز

آمادگی کامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برای خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی در ایام نوروز


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، صبح روز دوشنبه اول فرودین 1401، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ  با همراهی جمعی از معاونان و مدیران، با حضور در رصدخانه شبکه توزیع، مرکز فوریت‌های 121، مرکز کنترل و دیسپاچینگ شبکه و تعدادی از مناطق برق سطح شهر تهران، ضمن تبریک سال نو به همکاران خود، از نزدیک به بررسی میدانی آمادگی و نحوه عملکرد گروه‌های عملیاتی این شرکت در ایام نوروز پرداخت.
"کامبیز ناظریان" با اشاره به اینکه در ایام نوروز نیروهای خدوم دستگاه‌های اجرایی کشور، پرتوان و متعهد در حال ارائه خدمات به هموطنان هستند، گفت: کارکنان این شرکت نیز همسو با سایر تلاشگران در تمامی بخش‌های ستادی، عملیاتی و مناطق 22 گانه برق، آمادگی کامل دارند تا ضمن تامین پایداری شبکه توزیع برق شهر تهران، خدمات مورد نیاز مشترکان تهرانی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ارائه دهند.
وی افزود: پیش از فرارسیدن نوروز، تمهیدات لازم به منظور بهسازی و ایمن‌سازی شبکه برق پایتخت انجام شده و در عین حال با برنامه‌ریزی انجام شده این اطمینان کسب شده که تمامی بخش‌های خدماتی و عملیاتی در ایام تعطیلات، به صورت کامل در راستای تامین آرامش هموطنان تهرانی، در حال فعالیت باشند.
"ناظریان" یادآور شد: شبکه توزیع برق شهر تهران به صورت 24 ساعته و لحظه‌ای در حال پایش بوده و نیروهای متخصص و خودروهای مجهز به تمامی تجهیزات فنی، در نقاط مختلف شهر، مستقر و در آماده باش کامل هستند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از مشترکان تهرانی درخواست کرد با توجه به حجم قابل توجه سفرهای نوروزی به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناشی از برق در زمان مسافرت، نسبت به قطع برق یا خارج کردن دوشاخه وسایل برقی بدون استفاده در ایام سفر اقدام کرده و پیش از خروج از منزل، از خاموش بودن تمامی وسایل برقی و چراغ‌های روشنایی، اطمینان حاصل کنند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات