پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان به مناسبت فرارسیدن سال نو

پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان به مناسبت فرارسیدن سال نو

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، دکتر کورش خواجوی، رئیس سازمان در پیامی فرارسیدن نوروز باستانی و سال نو را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:

بسمه تعالی
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْاَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْاَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا اِلَی اَحْسَنِ الْحَالِ
مبارک باد سال نو که آغازش با رستاخیز طبیعت و شکوفه و رویش و سبزه همراه است.

بار دیگر نوروز با تمام زیبایی هایش فرا می رسد، بار دیگر ایام سرخوشی و سرسبزی می آید و طبیعت رخ می نمایاند و جلوه ای از آفرینش و جلال الهی آشکار می شود.
عید نوروز، پرتوی دلربا و چهره ای زیبا از آفرینش است که پیش از آمدنش، انبوه انسان ها را به تلاش و کوشش دعوت می نماید. خداوند رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغازی دوباره جلوه گر سازد تا یادمان باشد که هستیم.
سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در سال ۱۴۰۰ با همه فراز و نشیب ها، در راستای اهداف خود حرکت و خدمات شایانی را به جامعه مهندسی ارائه کرد و به پشتوانه تلاش و مشارکت عظیم مهندسان پرتلاش، فعالیت های شاخصی را در حوزه های مختلف داشته است، یقین دارم در سال نو نیز با همت و تلاش همه دست اندرکاران حوزه ساخت و ساز، علی الخصوص مهندسان و متخصصان صنعت ساختمان گامی موثر در جهت آبادانی، حفظ و بهره گیری از سرمایه های طبیعی و خدادادی در راستای اعتلای مهندسی برداریم.
هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان بر خود لازم می داند از تمامی اعضا، مدیران، کارشناسان و زحمتکشانی که با پشتکار فراوان و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خود موجبات حرکت رو به رشد و توسعه همه جانبه سازمان را فراهم نموده اند تقدیر و تشکر نماید، اینجانب به نمایندگی از هیات مدیره ضمن عرض تبریک سال نو، امیدوارم سالی پر از صحت، سلامت و تندرستی برای همه ایرانیان باشد و در پرتو مجاهدت و تلاش هموطنان شاهد توسعه روزافزون میهن اسلامی باشیم.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان یک انجمن در شهر اهواز می باشد

      نظرات