نگاه ترویجی مدیریت شهری به کاربردی‌کردن شعار سال

نگاه ترویجی مدیریت شهری به کاربردی‌کردن شعار سال

    نگاه ترویجی مدیریت شهری به کاربردی‌کردن شعار سال

    رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هر کسی در هر نقطه و جایگاه حقوقی و حقیقی متناسب با استعداد فعالیت خود، باید نسبت خود را با شعار سال مشخص کند، گفت: مدیریت شهری اصفهان می‌تواند نگاه ترویجی به کاربردی کردن شعار سال مبنی بر «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» داشته باشد.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر اصفهان،  مصطفی نباتی‌نژاد حاشیه بازدید از "مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک" ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت، اظهار کرد: مجموعه باغ در سال‌های گذشته به صورت سنتی پذیرای مسافران نوروزی بوده است.

    وی با بیان اینکه در چند سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا و نبود مسافر زیرساخت‌های مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک تحلیل رفت، اضافه کرد: شهرداری منطقه هفت به سرعت این موضوع را برگردانده است تا این مجموعه به سطح استانداردهای لازم برسد و محل اسکان مسافران نوروزی شود.

    رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه وضعیت مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک باید بهبود یابد، خاطر نشان کرد: سعی شده است پشتیبانی حداقلی از اسکان‌های موقت مسافران نوروزی انجام شود، اما در واقع این مجموعه پشتیبان هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای اصفهان است و در اولویت دوم اسکان این مسافران قرار دارد.

    وی ادامه داد: مدیریت شهری می‌تواند نگاه ترویجی به کاربردی کردن شعار سال داشته باشد و بخشی از نیازهای خود از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان تامین کند و در عین حال از این شرکت‌ها حمایت کند.

    رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برنامه"اصفهان ۱۴۰۵" و حوزه گردشگری و بهره‌وری، خاطر نشان کرد: مدیریت شهری تا زمانی که تصویر روشنی از داده‌ها، زیرساخت‌ها و شاخص‌های مرتبط با حوزه گردشگری و بهره‌وری نداشته باشد، نمی‌تواند نقشه راه برای این حوزه‌ها مشخص کند.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات