احتمال واگذاری واحدهای این طرح به مالکان بافت فرسوده به‌عنوان معوض

احتمال واگذاری واحدهای این طرح به مالکان بافت فرسوده به‌عنوان معوض

http://www.bananews.ir/در پی صحبت‌های مطرح‌ شده درباره طرح ویژه مسکن وزارت راه و شهرسازی یک مقام مسوول اعلام کرد که این طرح در مرحله‌ی مطالعه و شناسایی زمین است و بیشتر با هدف جابه‌جایی ساکنان بافت‌های فرسوده و تسریع نوسازی این مناطق اجرا می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) یک مقام آگاه در وزارت راه و شهرسازی درباره طرح ویژه مسکن این وزارتخانه اظهار کرد: این طرح فعلا در مرحله‌ی مطالعه و کارشناسی است و جزییات آن هنوز مشخص نشده است.

وی با بیان این‌که به احتمال زیاد واحد‌هایی که در پی این طرح ساخته می‌شوند، مسکن مهر نخواهند بود، گفت: هنوز مشخص نیست که این واحدها به چه کسانی واگذار می‌شوند.

این مقام مسوول با اشاره به این‌که طرح ویژه وزارت راه و شهرسازی بیشتر برای تسریع و بهسازی بافت‌های فرسوده اجرا می‌شود، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود این واحد‌ها به صورت معوض به مالکان بافت‌های فرسوده واگذار شوند.

مسوولان برای اجرای این طرح در حال مطالعه‌ی برای مکان‌یابی زمین و رفع مشکل معارض هستند و بنا به دستور رییس جمهوری کلیه‌ی سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی موظف‌ هستند، زمین‌های خود را برای ساخت مسکن مهر واگذار کنند.

 

    نظرات