حمايت توانير از شركت‌هاي توانمند خصوصي برای جايگزيني كولرهاي گازي راندمان بالا بجای کولرهای فرسوده

حمايت توانير از شركت‌هاي توانمند خصوصي برای جايگزيني كولرهاي گازي راندمان بالا بجای کولرهای فرسوده

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در راستاي فراخوان‌هاي پيشين، شركت توانير به منظور حمايت از بخش خصوصي و غيردولتي، فراخوان شناسايي مجموعه‌هاي توانمند در زمينه تامين و جايگزيني كولرهاي گازي راندمان بالا با كولرهاي گازي فرسوده را در سامانه تداركات الكترونيكي دولت –بخش مناقصه منتشر كرد.
بر اين اساس شركت توانير در نظر دارد پس از ارزيابي كيفي اسناد شركت‌هاي توانمند و واجد شرايط، مناقصه عمومي تامين ۵۰ هزار كولرگزاري راندمان بالا و جايگزيني آنها با كولرهاي گازي فرسوده را برگزار کند.
اين فراخوان  از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۰  در سامانه تداركات الكترونيكي دولت –بخش مناقصه منتشر شده است و شركت‌هاي علاقه‌مند و واجد شرايط مي‌توانند تا ۲۴ فروردين ماه جاري اسناد مرتبط را از سامانه مذكور به آدرس https://etend.setadiran.ir دريافت كنند.
تمامی مراحل برگزاري فراخوان ارزيابي كيفي از دريافت و تحويل اسناد استعلام ارزيابي كيفي تا ارسال دعوتنامه جهت ساير مراحل مناقصه، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) انجام خواهد شد.
طرح «جايگزيني يك ميليون كولرگازي فرسوده با كولرهاي گازي راندمان بالا»  بر اساس مجوز شوراي اقتصاد و در راستاي استفاده از ظرفيت‌هاي ماده «12» قانون رفع موانع توليد رقابت‌پذير و ارتقاي نظام مالي كشور انجام مي‌شود.
در اين طرح كولرهاي گازي فرسوده مشتركان در مناطق جنوبي كشور با انواع بهينه و كارا جايگزين خواهد شد و فقط يك سوم هزينه آن به صورت اقساطي از مشترك دريافت و باقي مانده هزينه اجراي طرح از محل صرفه‌جويي سوخت حاصله و منابع داخلي صنعت برق به سرمايه گذار پرداخت مي‌شود.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات