طرح ایجاد کریدور علم و فناوری در اصفهان از طریق استانداری پیگیری شود

طرح ایجاد کریدور علم و فناوری در اصفهان از طریق استانداری پیگیری شود

    طرح ایجاد کریدور علم و فناوری در اصفهان از طریق استانداری پیگیری شود

    رئیس کمیسیون پایش شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه استاندار اصفهان موضوع کریدور علم و فناوری و استقرار شرکت‌های دانش بنیان و تکنولوژی‌های پیشرفته را باید دنبال کند، گفت: برای تحقق این امر دستگاه‌ها باید پای کار بیایند تا در کمترین زمان ممکن گام عملی برای ارتقا جایگاه علمی و فناوری استان برداریم.

    به گزارش اداره ارتباطات و روابط بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان احمدرضا مصور با اشاره به شعار سال اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با هوشمندی شعار سال را «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» انتخاب کردند و بر این اساس در پهنه فعالیت کشور برای رو به جلو حرکت کردن  زمینه های اقتصادی را مورد قرار دادند.

    وی با بیان اینکه این شعار با اقلیم اصفهان تطابق دارد، گفت: اصفهان دیگر تحمل صنایع آب‌بر و انرژی‌بر را ندارد واز دیرباز قرار بود به کریدور فناوری تبدیل شود و صنایع های‌تک در آن توسعه یابد.

    رئیس کمیسیون پایش شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: پیشنهاد شد در نخستین جلسه شورای شهر در سال جدید، با دعوت از مسولان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در این زمینه برنامه ریزی کنیم.

    وی ادامه داد: شهرداری نیز باید به سرعت به سمت فناوری‌های دانش بنیان برود. در این راستا می‌توان اقدامات خوبی در حوزه پسماند، تصفیه آب و پساب، انرژی خورشیدی و... انجام داد تا اصفهان به سوی شهر فناور و هوشمند حرکت کند.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات