بازدید شبانه هیات رئیسه شورای  شهر از مراکز اسکان مهمانان نوروزی/روند پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی ارزیابی شد

بازدید شبانه هیات رئیسه شورای شهر از مراکز اسکان مهمانان نوروزی/روند پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی ارزیابی شد


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز شب گذشته ۶ اسفند ۱۴۰۱، محمودی رئیس شورای شهر اهواز به همراه شیشه گری عضو هیات رئیسه شورا از ستاد اسکان مهمانان نوروزی واقع در پارک لاله، ایستگاه قایقرانی آتش نشانی و نمایشگاه بین المللی کیانپارس دیدن کرده و از نزدیک روند خدمات رسانی به هم میهنان را مورد ارزیابی قرار دادند.

سیاوش محمودی هدف از این بازدید را ارزیابی روند پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی عنوان کرد و گفت: اهواز و به طور کلی استان خوزستان به دلیل آب و هوای مناسب در ایام نوروز همواره از نظر پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی از رتبه های اول در سطح کشور محسوب می شود و پذیرای بیشترین تعداد مسافران نوروزی است که امیدواریم این روند روبه رشد ادامه پیدا کند.

محمودی خاطرنشان کرد: با توجه به آماده سازی محل اسکان مهمانان و همکاری و هماهنگی با دستگاه های خدماتی و انتظامی ، آتش نشانی، راهنمایی و رانندگی، بهداشت و درمان و استقرار نیروهای امداد و نجات و غواص در ساحل زیبای کارون، همکاران ما در ستادهای اسکان آمادگی لازم جهت پذیرش و اسکان هموطنان را دارند و همه در تلاشند تا مسافران عزیز نوروزی خاطرات خوبی از سفر به اهواز را با خود همراه ببرند.

عادل شیشه گری عضو هیات رییسه شورا نیز اظهار کرد : با توجه که بیشتر حجم سفر در کشور مربوط به استان خوزستان می باشد ، تمام اهتمام ما بر این است که بتوانیم میزبانی شایسته برای میهمانان نوروزی باشیم تا بتوانیم با بالا بردن کیفیت خدمات دهی خاطره خوبی برای این عزیزان از اهواز به یادگار بگذاریم.

شایان ذکر است در این بازدید اعضای هیات رئیسه شورا دقایقی نیز با میهمانان و مسافران نوروزی به گفتگو پرداختند. لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات