ایجاد فضای معنوی زیارت در «ایوان سلام»/ ارائه  ...

ایجاد فضای معنوی زیارت در «ایوان سلام»/ ارائه ...

ایجاد فضای معنوی زیارت در «ایوان سلام»/ ارائه خدمات اسکان موقت و برنامه‌های فرهنگی در پایانه مسافربری امام رضا(ع)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی مشهد مقدس، فاطمه سلیمی در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری امام رضا(ع) در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: همزمان با آغاز سال جدید و حضور زائران در مشهد مقدس، پایانه مسافربری امام رضا(ع) مجموعه اقداماتی از جمله فضاآرایی و ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی ویژه زائران را در نظر گرفته بود که شایسته تقدیر است.

وی افزود: تهیه بلیط سفر، خدمات اسکان موقت، برنامه‌های فرهنگی ویژه خانواده‌ و کودکان و ارائه خدمات رفاهی ویژه زائران از جمله اقدامات صورت پذیرفته در پایانه مسافربری امام رضا(ع) است.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی مشهد مقدس تاکید کرد: «ایوان سلام» از جمله پروژه‌هایی بود همزمان با حضور زائران در مشهد مقدس به بهره‌برداری رسید؛ در «ایوان سلام» فضا سازی ویژه‌ای صورت پذیرفته است و زائران می‌توانند همزمان با ورود به مشهد و حضور در این فضای معنوی فراهم شده، سلامی به خدمت آن امام همام عرضه دارند.

سلیمی ادامه داد: اقدامات شایسته‌ای از جانب اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خراسان رضوی صورت گرفته که از جمله آن حرکت در مسیر هوشمند سازی است؛ در این راستا بایستی تمهیدات ویژه‌ای نسبت به زائرانی که از سرویس‌های حمل‌و‌نقل جاده‌ای استفاده می‌کنند و دسترسی به بستر خرید بلیط از سایت ندارند، صورت پذیرد تا مانعی بر سردرگمی و اتلاف زمان آن‌ها شود.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی مشهد مقدس گفت: اقدامات و خدمات متصدیان ارائه خدمات سفر و شرکت‌های عرضه بلیط در قبال زائران شایسته تقدیر بوده، چرا که در ارتباط مستقیم با زائران، پرچم خدمت و میهمان نوازی را برافراشته نگاه می‌دارند تا مبادا مسافران با سردرگمی و استیصال مواجه شوند.

وی در پایان بیان کرد: از خانواده تمامی فعالان حوزه مدیریت شهری از جمله تاکسیرانی و پایانه مسافربری تقدیر و تشکر می‌شود که در لباس خادمی حضرت رضا(ع)، در ایام نوروز پا به میدان خدمت نهاده‌اند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات