برنامه هاي عبور از پيك مصرف برق استان مركزي در سال 1401

به گزارش پايگاه خبري توانير ،مهندس محمود محمودي در اولين جلسه گذر از پيك مصرف برق سال 1401 اين شركت بابيان مطلب افزود:در سال جديد بر اساس برنامه ريزي هايي كه انجام شده ، تمام ظرفيت هاي موجود را به كار خواهيم گرفت كه عبور  موفق آميزي  در زمان اوج بار مصرف در سال 1401 داشته باشيم.

وي گذر از پيك امسال را با توجه به شرايط موجود حساس عنوان كرد و افزود: كنترل پذيري مشتركين ولتاژ اوليه تا پايان فروردين ماه جاري،انعقاد تفاهم نامه همكاري با مشتركين و اطلاع رساني گسترده ضرورت مديريت مصرف  از جمله برنامه هاي پيش بيني شده است.

مهندس محمودي انجام پروژه هاي اولويت دار و زيرساختي،برنامه هاي ويژه براي بهبود كاهش تلفات و پايش مصارف ادارات با نظارت و پيگيري جدي جهت مديريت مصرف برق و نصب كنتورهاي هوشمند براي ادارات را از ديگر برنامه ها عنوان كرد.

وي با توجه به اينكه 66درصد مصرف برق استان در حوزه صنعت و كشاورزي مصرف مي شود،افزود: اتخاذ تدابير لازم و تمركز جدي در اين حوزه ضرورتي دوچندان مي طلبد.

مهندس محمودي اجراي طرح بهسازي شبكه توزيع برق در يك چهارم روستاهاي استان در سال 1400 و تبديل بيش از نيمي از شبكه سيمي به كابل خودنگهدار در استان را تاكنون دستاورد موفقي برا گذر از پيك عنوان كرد.

سرپرست شركت توزيع برق استان مركزي با اشاره به نامگذاري سال جديد به عنوان «سال توليد، دانش بنيان و اشتغال آفرين» از سوي رهبر معظم انقلاب گفت: پرداختن به امور پژوهشي و بكارگيري  خلاقيت و نوآوري  در حوزه كاهش تلفات و جلب مشاركت مردم درطرح هاي  مديريت مصرف از ديگر برنامه هاي شركت در سال جاري است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات