رضایت ۹۰ درصدی گردشگران و مسافران نوروزی از خدماترسانی مدیریت شهری
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان از رضایت ۹۰ درصدی گردشگران و مسافران نوروزی از خدماترسانی مدیریت شهری در این ایام خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات و روابط بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی در برنامه تلویزیونی چهارباغ به حضور گردشگران و میهمانان نوروزی در اصفهان و فضای بانشاط شهر اشاره و اظهار کرد: همکاران ما در مدیریت شهری اصفهان به طور شبانهروزی در حال انجام وظایف خود برای خدمتگزاری به مردم هستند.
وی افزود: در میزبانی امسال با دو مسئله جدی روبرو بودیم. نخست اینکه تیم جدید مدیریت شهری، با بخشی از زیرساختهای غیرفعال روبرو بود، چون دو سال سفرهای نوروزی تعطیل بود و آن طور که باید و شاید زیرساختهای خدمترسانی به گردشگران مورد توجه نبود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در کمتر از یک ماه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان آغاز به کار کرد و این زیرساختها در این مدت زمان کوتاه احیا شد.
وی با اشاره به وضعیت اسکان مسافران تصریح کرد: بر خلاف بسیاری از مقاصد گردشگری، ما در اصفهان هیچ دست ردی به سینه مسافران نزدیم و ظرفیت باغ فدک، ورزشگاهها، هتلها و مهمانپذیرها و منازل استیجاری، همچنین ظرفیتهای در سایه مانند مساجد و حسینیهها نیز پیشبینی شد که مشکلی بابت اسکان مسافران در اصفهان نباشد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: هدف ما این است که در شش ماه آتی که فصل گردشگری اصفهان است، دبیرخانهای دائمی ایجاد کنیم تا بهترین خدمات را به حوزه گردشگری اختصاص دهیم و اصفهان را در همه ایام سال آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران کنیم.
وی گفت: چشم انداز حوزه دانش بنیان و گردشگری در اقتصاد شهر مورد توجه است و در تلاش هستیم که از توان مدیریت شهری برای رسیدن اصفهان به جایگاه شایسته در حوزه گردشگری استفاده کنیم.
انتهای پیام/
نظرات