ضرورت معرفی نصف جهان با برند اصفهان کارت
رئیس مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بر روی برندسازی و تبلیغات اصفهان کارت کاربردی و چندمنظوره متمرکز شود.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بینالملل شورای اسلامی شهر اصفهان، مصطفی نباتینژاد امروز _سهشنبه، نهم فروردینماه_ در جلسهای با مدیران و کارکنان اصفهان کارت شهرداری اصفهان، اظهار کرد: برنامهریزی برای فعالیتهایی مانند جشن تولد یا شناسایی بهترین مشتری برای این کارت چند منظوره تدارک ببینید تا علاوه بر شناخته شدن و دیده شدن بیشتر، برند سازی بهتری را نیز برای آن شاهد باشیم.
وی با اشاره به تحلیل رفتار مصرف کننده و شناسایی کم و کاستیها در نحوه کار و استفاده از اصفهان کارت، افزود: یکی دیگر از نقاط ضعفی که امروزه با آن مواجه هستیم ضعف آموزشهای شهروندی است.
رئیس مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مجموعه شهرداری هر چقدر روی آموزش شهروندی در بخشها و ابعاد مختلف هزینه کند، قطعاً شاهد نتایج مطلوبی خواهد بود، باید دید در مقایسه با سایر کلانشهرها همچون مشهد و قم، اصفهان کارت در چه جایگاهی است.
انتهای پیام/
نظرات