ترکیب فضای سبز و رویکردهای هنری؛ نقطه قوت استقبال  ...

ترکیب فضای سبز و رویکردهای هنری؛ نقطه قوت استقبال ...

ترکیب فضای سبز و رویکردهای هنری؛ نقطه قوت استقبال از بهار 1401/  اختصاص 20 هزار محل اسکان اضطراری برای زائران نوروزی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، مهدی ناصحی در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر و شهردار از المان‌های نوروزی و فضاآرایی‌های سطح شهر، اظهارکرد: خوشبختانه براساس برنامه‌ریزی‌های همه ساله برای استقبال از بهار، سال گذشته تدابیر خوبی برای نوروز 1401 اندیشیده شد و اتفاقات ویژه‌ای برای این ایام صورت گرفت که از جمله آنها می‌توان به برگزاری جشنواره بین‌المللی هنرهای شهری مشهدمقدس اشاره داشت.

وی با بیان اینکه ایده‌های مرتبط با المان‌های فرهنگی در قالب این جشنواره جمع‌آوری شد، گفت: از جمله نقاط قوت استقبال از بهار 1401، استفاده از فضای سبز و ترکیب آن با رویکردهای هنری است.

ناصحی با اشاره به المان‌های تعاملی که در نقاط مختلف شهر نصب شده، افزود: این المان‌ها از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند و عموم مردم در ارتباط با آنها می‌توانند خدمات مختلفی دریافت کنند و به عنوان مثال با تاریخ خود ارتباط بگیرند و فضای بانشاط‌تری را تجربه کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خاطرنشان کرد: این اقدامات و برنامه‌های نوروزی، در سال‌های آینده با کیفیت بهتری اجرایی خواهد شد و رضایت عمومی بیشتری را به ارمغان خواهد آورد.

ناصحی با اشاره به اقدامات نوروزی مدیریت شهری در ایام سال نو، گفت: مهمترین مسئولیت و وظایف شهرداری در این ایام، فضاسازی سطح شهر و ارائه خدمات مطلوب حمل‌ونقل عمومی است که امسال بنا به شرایط، اسکان اضطراری هم داشتیم.

وی افزود: خوشبختانه با واکسیناسیون و بهبود شرایط ناشی از کرونا، شاهد حضور خیل عظیم زائران و شیفتگان رضوی بودیم که چالش‌هایی هم به همراه داشت و خوشبختانه با ورود سریع مسئولان استان و شهرداری، 20 هزار محل اسکان اضطراری توسط شهرداری تامین شد.

ناصحی تصریح کرد: امیدواریم تلاش‌های شورای شهر و شهرداری مورد توجه مردم قرار گیرد و خدمات را در حالت بهینه خودش ارائه نماییم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات