268 بار تلفنهای سامانه مدیریت شهری به صدا درآمد
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 مدیریت شهری؛ در هفته نخست تعطیلات نوروزی، 268 بار تلفنهای سامانه 137 به صدا درآمده که تعداد 118 درخواست شهروندان قابلیت ثبت و پیگیری داشته؛ چون برخی از درخواستها به دستگاههای خدمات رسان دولتی مرتبط بودهاست که شهروندان راهنمایی شدهاند.
بر اساس این داده آماری که در بازه یکم تا هفتم فروردین ماه بوده، بیشترین درخواستهای شهروندان به ترتیب جمع آوری سگهای ولگرد، سدمعبر مصالح ساختمانی، ساخت و ساز غیرمجاز، مرمت آسفالت حاصل از حفاری آب و برق و گاز، خاک و نخاله رها شده در کوچهها، نظافت سرویسهای بهداشتی، مرمت آسفالتهای فرسوده و... بودهاست.
خاطر نشان میسازد درخواستهای یاد شده را سامانه 137 که در بازه یکم تا هفتم فروردین ماه بوده به مراجع ذیربط انتقال داده و در حال پیگیری است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات