تفکر هنرمندانه قالب بر المان‌های نوروزی، شرایط  ...

تفکر هنرمندانه قالب بر المان‌های نوروزی، شرایط ...

تفکر هنرمندانه قالب بر المان‌های نوروزی، شرایط متفاوتی را رقم زد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حسین حسامی در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران شهری از المان‌های نوروزی و فضاآرایی‌های سطح شهر، اظهارکرد: با همت و تلاش شبانه‌روزی همکاران در مدیریت شهری، زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی نوروز متفاوتی را تجربه کردند و از یکایک عوامل شکل‌دهنده این اقدامات، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی با بیان اینکه المان‌های درنظر گرفته شده برای نوروز 1401 از چند ویژگی شاخص برخوردار هستند، گفت: یکی از ویژگی‌های شاخص این المان‌ها، ارتباط مفهومی آنها با مکان نصب شده است؛ به نحوی که المان «سیاوش» در منطقه تاریخی توس و المان کشورهای فارسی‌زبان را در شلوغ‌بازار گلشهر شاهد هستیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: در نوروز 1401، شهروندان و مخاطبان، بخشی از المان‌ها بودند چراکه برخی از آنها به صورت تعاملی تعریف شده‌ بودند و عابر با آنها ارتباط موثر و دو سویه برقرار می‌کرد.

حسامی تصریح کرد: ویژگی‌های منحصر به فرد المان‌های نوروزی امسال شرایط متفاوتی را رقم زد چراکه هرکدام از آنها با تفکری هنرمندانه همراه و با روح و احساس هنرمندان قرین شده بود.

وی با بیان اینکه المان‌ها و فضاآرایی‌های سطح شهر از نظر کیفی و هنری سطح بالاتری نسبت به سنوات گذشته دارند، گفت: از تمامی عوامل و دست‌اندرکارانی که چنین اتفاقاتی را برای زائران و مجاوران رضوی رقم زدند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به خدمات متنوع شهرداری به زائران نوروزی، اظهارکرد: خدمات خوب و ارزشمندی به این عزیزان ارائه شد؛ خدماتی که سال‌های گذشته وظیفه شهرداری نبوده ولی امسال بواسطه تعامل بین مدیران استانی و شهری و با تکیه بر ظرفیت‌های مدیریت شهری ارائه شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات