راه‌اندازی میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو در خراسان رضوی/ پتانسیل پارک آموزش‌های تخصصی فوق توزیع مشهد برای ارائه راهکار به صنعت برق کشور

راه‌اندازی میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو در خراسان رضوی/ پتانسیل پارک آموزش‌های تخصصی فوق توزیع مشهد برای ارائه راهکار به صنعت برق کشور

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "احمدحیدری" ضمن تقدیر از راه‌اندازی پارک بین‌المللی آموزش‌های فوق توزیع و انتقال در استان خراسان رضوی، با بیان اینکه متاسفانه در کشور علم را فناور نکردیم، اظهار کرد: هر کجا علم و مهارت با هم آمیخته شود، مشکلات مردم برطرف می‌شود.
وی با اشاره به تجربیات کشور در حوزه رفع نیازها از طریق همکاری با مراکز علمی، گفت: این ارتباطی که امروز از طریق این پارک‌ها بین علم و کار برقرار شده، می‌تواند فتح بابی برای استخراج نیازهای صنعت برق کشور باشد.
معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو با بیان اینکه پارک بین‌المللی آموزش‌های فوق توزیع و انتقال می‌تواند حلقه واسط بین علم و مهارت در کشور باشد، خاطرنشان کرد: این پارک می‌تواند مانند دانشگاه آزاد اسلامی یک سامانه راه‌اندازی کند و نیازهای صنعت برق را در آن برشمارد تا اهل دانش در برطرف کردن آن بتوانند کمک‌حال صنعت برق باشند.
وی با تاکید بر اینکه مساله امروز کشور، مهارت است، گفت: کار عظیمی در این پارک صورت گرفته و گام رو به جلویی به حساب می‌آید چرا که آموزش رکن اصلی پایداری هر سیستمی بوده که البته باید مبتنی بر مهارت باشد و بتواند کاربردی عمل کند.
حیدری خاطرنشان کرد: حتی می‌توان کل مجموعه‌ای تحت نظر وزارت نیرو را ملزم کرد که از این آموزش‌ها بهره‌برداری کنند. در این مسیر می‌توان از ظرفیت‌های فضای مجازی و آموزش‌های برخط نیز بهره‌ برد.

راه‌اندازی میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو در استان خراسان رضوی
معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت و ارتباطات مردمی وزارت نیرو در مشهد اظهار کرد: با توجه به سفر استانی دولت سیزدهم به خراسان رضوی، میز خدمت و ارتباط مردم با دولت و وزارتخانه‌ها در مشهد مانند سایر استان‌ها راه‌اندازی و مکانی برای این منظور آماده شده که همه عوامل تخصصی و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو آماده خدمات‌رسانی و شنیدن صدای مردم باشند.
وی ادامه داد: کارکنان وزارت نیرو، مردم، کشاورزان و هر کسی که نسبت به وزارت نیرو مساله و موردی داشته باشد، می‌تواند آزادانه در این میز حضور پیدا کند و با توجه به تقسیم‌بندی که انجام شده، مسائل خود را مطرح کند. آنچه که در استان قابل بررسی باشد، در استان به آن رسیدگی می‌شود اما آنچه که نیازمند تصمیم‌گیری در سطح وزارتخانه باشد، از این طریق بررسی خواهد شد و نتیجه گزارشات به رئیس‌جمهور ارسال خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

منبع خبر

وزارت نیرو

وزارت نیرو

وزارت نیرو

    نظرات