شناخت واقعی فرهنگ بر بسترسازی طرح های عمرانی، اجتماعی و تربیتی شهر اثرگذار است

شناخت واقعی فرهنگ بر بسترسازی طرح های عمرانی، اجتماعی و تربیتی شهر اثرگذار است

    شناخت واقعی فرهنگ بر بسترسازی طرح های عمرانی، اجتماعی و تربیتی شهر اثرگذار است

    عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شناخت واقعی فرهنگ و نیازهای مخالف محلات شهر اصفهان قطعا بر بسترسازی طرح های عمرانی، اجتماعی و تربیتی شهر اثرگذار خواهد بود و منجر به پیشرفت زندگی شهروندان باهدف تحقق ارزش های فرهنگی و اخلاقی خواهد شد.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، احمد شریعتی اظهار کرد: شاد نگه داشتن جامعه وظیفه ای است که بر عهده تک تک ما مسئولان و نهادهای مختلف قرار دارد، از این رو باید به آموزش مهارت های زندگی، پیوست فرهنگی و پیوندهای اجتماعی در شهرهای ایران به ویژه کلان‌شهر اصفهان توجه ویژه ای داشت.

    وی افزود: تحقق این مهم سبب افزایش انسجام اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده به عنوان یکی از دغدغه های مهم اجتماعی و فرهنگی می‌شود.

    عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه داشتن شهری شاداب و پایدار در گرو داشتن خانواده های شاد است، گفت: مدیریت شهری با هدف داشتن شهروندانی سالم در اجرای برنامه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی خود بر مسئله شناخت کافی در مورد نیازهای پایدار محلات شهر با دریافت نظرات شهروندان در اجرای طرح های مختلف فرهنگی اجتماعی وی شهر تاکید فراوانی دارد، تا خانواده محور بودن در مسائل مختلف را به گفتمان غالب تبدیل کند.

    وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان خود تاکید فرموده اند که از لحاظ فرهنگی باید کشور،  ملت و جوانان را مصون سازی کنیم، گفت: تحقق این مهم در شهرهای ایران نیازمند مهندسی فرهنگی است تا شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر بتوانند در کنار سایر دستگاه های متولی برای تقویت تحکیم بنیان خانواده و گذر از تهدیداتی که بنیان خانواده را تهدید می‌کند گام های موثری را بردارد.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات