استقبال از بهار با 19 هکتار گل‌آرایی سطح شهر

استقبال از بهار با 19 هکتار گل‌آرایی سطح شهر

استقبال از بهار با 19 هکتار گل‌آرایی سطح شهر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، سیدحسین علوی‌مقدم در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران شهری از المان‌ها و فضاآرایی‌های سطح شهر، اظهارکرد: اقدامات و فعالیت‌های شهرداری در این ایام شایسته تقدیر است و آغازین روزهای سال شاهد جلوه بهاری در مشهدالرضا(ع) بودیم.

وی با اشاره به ابتکارات و سیاست‌گذاری‌های جدیدی که برای المان‌های نوروزی در جشنواره بین‌المللی هنرهای شهری مشهد اندیشیده شده، گفت: این المان‌ها به صورت مفهومی در سطح شهر جانمایی شده و بخشی از آنها هم به صورت تعاملی هستند که مخاطب را به مشارکت می‌طلبد.

علوی‌مقدم افزود: در مشهد مقدس با بهره‌گیری از ظرفیت‌ نیروهای متخصص خدمات شهری شهرداری مشهد، دانش ساخت المان‌ها به طور کامل بومی بوده و از گونه‌های گیاهی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف بهره گرفته شده است؛ در این ایام 19 هکتار گل‌آرایی سطح شهر داشتیم و 1 هزار و 196 المان حجمی و گل نصب شد.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان با اشاره به فضای مفرح و با نشاطی که در سطح شهر ایجاد شده، تصریح کرد: امیدواریم در سال 1401 بتوانیم خدمتگذار واقعی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی باشیم.

علوی مقدم گفت: تمامی عوامل مدیریت شهری در ایام نوروز شبانه‌روز پای کار خدمت به زوار امام‌رضا(ع) بودند و از تمامی آنها کمال تقدیر و تشکر را دارم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات