دیدار مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با خانواده شهدای مدافع حرم

دیدار مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با خانواده شهدای مدافع حرم

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان و هیئت همراه در سیزدهمین روز از سال جدید با حضور در منزل خانواده شهیدان سیدحمید تقوی‌فر و شهید سید جاسم نوری ضمن تبریک سال نو، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را مدیون از جان گذشتگی شهدا و صبر و استقامت خانواده آنها دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، در این دیدارها که سید مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ، حمید بنی‌تمیم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و جمعی از مسئولان حضور داشتند، محمود دشت‌بزرگ در سخنانی گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و وظیفه شرعی و قانونی ما است که یاد و خاطره آنها را همیشه زنده نگه داریم و خانواده هایشان را مورد تکریم قرار دهیم.

وی افزود: رشادت ها و دلاور مردی های شهدا را باید برای فرزندانمان و نسل جوان امروز بازگو کنیم تا آنها را به عنوان الگوی زندگی خود قرار دهند چرا که انقلاب ما بواسطه ایثار و گذشت آنها به ثمر نشسته است.

در این دیدار نوروزی فرزند سید جاسم نوری به بیان خاطراتی از آن شهید پرداخت و گفت: ایشان در سن 13 سالگی وارد بسیج شد و بعدها مراتب پیشرفت را طی کردند و در دوران دفاع مقدس جانباز می شوند. بعد از هشت سال دفاع مقدس نیز در بخش های مختلف خدمت می کند و در سال 85 بازنشسته می شوند . ایشان در هفتم خرداد ماه 1394 و پیش از ماه مبارک رمضان به شهادت رسید.

بعد از دیدارها، سید مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ، حمید بنی‌تمیم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و جمعی از مسئولان از ساختمان اداری جدید شرکت برق منطقه ای خوزستان بازدید کردند.

محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این بازدید گفت: این ساختمان در هشت طبقه و در مساحتی حدود 35 هزار متر مربع احداث شده و دارای بلوک‌های اداری، پارکینگ طبقاتی، آمفی تئاتر، ساختمان مدیریت بحران، ساختمان پست برق و ... است که در چند ماه آینده به بهره‌برداری می رسد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات