تقدیر معاون شرکت توانیر از مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان برای تدوین طرح جامع استقرار دولت الکترونیک شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور

تقدیر معاون شرکت توانیر از مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان برای تدوین طرح جامع استقرار دولت الکترونیک شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور

معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر از مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان به دلیل تدوین "طرح جامع استقرار دولت الکترونیک شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور" تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، سید حسین سجادی معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر با اهدای لوح تقدیر به محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل این شرکت، از تلاش‌های وی برای تدوین طرح جامع استقرار دولت الکترونیک در شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور تقدیر کرد.
در بخشی از این لوح تقدیر آمده است: رشد و توسعه صنعت برق در جمهوری اسلامی ایران مدیون تلاش گسترده و عمیق مدیران و متخصصانی است که دانش، تخصص و عمر گران‌بهای خود را سرمایه‌ای برای سربلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داده‌اند.
بدین‌وسیله از تلاش و اهتمام جناب‌عالی در تدوین طرح جامع استقرار دولت الکترونیک در شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور تقدیر به عمل می‌آید.
گفتنی است، طرح جامع استقرار دولت الکترونیک شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور (طرح جاداب)، که به عنوان یک ماموریت ویژه از سال 98 از سوی شرکت مادرتخصصی توانیر به شرکت برق منطقه‌ای خوزستان محول شده بود توسط یک کارگروه اجرایی مستقر در این شرکت، با دو هزار نفر ساعت کار کارشناسی با ذینفعان و استفاده از خدمات مشاور دانش‌بنیان، در سال 1400 نهایی و تدوین شده است.
این طرح نقشه راهی برای اجرای پروژه های عملیاتی استقرار دولت الکترونیک در شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور است.
در همین رابطه در لوح تقدیر جداگانه‌ای از سوی مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات و آمار شرکت توانیر، از تلاش‌های اشکان نظام‌پور مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در تدوین طرح جامع استقرار دولت الکترونیک شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور تقدیر شد.

تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات