جلسه برنامه‌ریزی آسفالت معابر مناطق ۵گانه با حضور شهردار ارومیه برگزار شد

جلسه برنامه‌ریزی آسفالت معابر مناطق ۵گانه با حضور شهردار ارومیه برگزار شد

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برای آسفالت معابر مناطق ۵گانه شهرداری با هدف توزیع آسفالت با حضور دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه در محل سالن جلسات این شهرداری برگزار شد .

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، در این جلسه که مدیران مناطق ۵‌‌گانه شهرداری و رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری حضور داشتند دکتر حسین مهدی زاده شهردار ارومیه با تاکید بر انجام آسفالت معابر با بهترین کیفیت بیان کرد: کیفیت آسفالت معابر جزو اولویت‌ها باشد و باید به فرآیندهای قبل تولید، حین تولید و اجرا در زمینه آسفالت نگاه ویژه شود .

وی با بیان این‌که معابر نیازمند به آسفالت و یا مرمت آسفالت توسط مناطق ۵گانه شناسایی و  احصاء شود، عنوان کرد: ضمن آن که بایستی نظارت های کافی بر مراحل و فرآیندهای آسفالت معابر نیز صورت گیرد .

شهردار ارومیه با اشاره به مقوله زیر سازی، بیان کرد:  زیر سازی قبل از آسفالت از اهمیت زیادی برخوردار بوده چرا که عدم زیر سازی مناسب منجر به بروز مشکلات در فرآیند آسفالت می شود .

در این جلسه علاوه بر گفتگو پیرامون میزان توزیع آسفالت و کیفیت آن در مورد نیاز سنجی و امکان سنجی خرید برخی ماشین آلات و تجهیزات آسفالت ریزی بحث و تبادل نظر شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات