دریافت و رسیدگی به ۵۰۹مورد گزارش مردمی رسیده به سامانه۱۳۷در سال گذشته

دریافت و رسیدگی به ۵۰۹مورد گزارش مردمی رسیده به سامانه۱۳۷در سال گذشته

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: سامانه۱۳۷آسان ترین و در دسترس ترین روش برای ارسال انتقادات و پیشنهادات شهروندان به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین است.


وی عنوان کرد: شهروندان عزیز قزوینی می توانند از طریق این سامانه تمام موارد مرتبط با حوزه حمل و نقل و ترافیک که در سطح شهر قزوین مشاهده می کنند و پیشنهادات خود در این زمینه را با ما درمیان بگذارند.


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد:در این راستا در سال گذشته۵۰۹ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ۲۳۷به سازمان ما رسیده که همه این موارد مورد رسیدگی قرار گرفته است.


جهانگیری خاطرنشان کرد: در این گزارش های مردمی اولیت های اصلی در مورد نصب سرعتگیر، تعمیر و مرمت تابلوها و نصب مانع یو شکل بود.
پایان پیام/

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات