بازدید مدیرعامل بانک مسکن از پروژه‌های مسکن مهر استان البرز

بازدید مدیرعامل بانک مسکن از پروژه‌های مسکن مهر استان البرز

http://www.bananews.ir/مدیر عامل بانک مسکن روز گذشته در سفر به استان البرز از پروژه های ۳۲۰۰ واحدی مسکن مهر تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو، ۶۰۰ واحدی صدرانور و پروژه ۶۰۶ واحدی وریج بازدید کرد و در جریان مراحل ساخت و پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی بانک مسکن ، قدرت اله شریفی در این دیدار بر عزم بانک در حمایت همه جانبه از این طرح عظیم و ملی تأکید کرد و افزود: استعداد موجود در بانک مسکن بزرگترین و مهمترین پشتوانه اجرای این طرح در سراسر کشور بوده است .

مدیرعامل بانک مسکن در ادامه این دیدار با قدردانی از حمایت های استاندار البرز از بانک مسکن ،به برکات و توفیقات طرح مسکن مهر و ساخت نزدیک به ۱۰۰ هزارواحد مسکونی در سطح استان البرز اشاره کرد و افزود: انجام کاری با چنین وسعت و حجم هیچ‌گاه امکانپذیر نمی شد مگر با اعتقاد ، همدلی و همکاری همه کارکنان که خوشبختانه امروز و در آستانه شکوفایی این طرح در سال جدید می توانیم نظاره گر نتایج پر خیر و برکت این طرح باشیم.

مدیرعامل تعاونی مسکن کارکنان ایران خودرو نیز در این دیدار تصریح کرد: این پروژه با استفاده از تسهیلات بانک مسکن ، در زمینی به مساحت ۸۵ هکتار احداث شده وتاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

فرهادی استاندار البرز نیز در این دیدار با قدردانی از عملکرد بانک مسکن ، مدیریت این بانک دراستان البرز را به عنوان شاخص ترین و روان ترین سازمان ارائه دهنده خدمت در سطح استان البرز توصیف کرد و تصریح کرد: در سالی که گذشت بانک مسکن با عملکرد ویژه و تحسین بر انگیز خود در استان به ویژه در بخش مسکن مهر، همواره یاور و همراه مسوولان استانی در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی بوده است.

شریفی اعمال مقررات فروش تدریجی در خصوص مسکن مهر را به عنوان راهکاری عملی در این حوزه ارزیابی و با اشاره به حجم تسهیلات پرداختی در این حوزه بر گردش سرمایه به منظور جلوگیری از راکد شدن آن و با هدف کسب منافع بلند مدت تأکید کرد .

بر اساس این گزارش محمدحسین جوادیان- مدیرشعب بانک مسکن استان البرزدر جریان این سفر گزارشی از عملکرد مدیریت البرز در سال ۱۳۹۰ را ارائه کرد.

وی پرداخت تسهیلات جهت احداث بیش از ۱۰۰هزار واحد مسکن مهر در استان البرز ، ۲۶ درصد رشد در میزان منابع نسبت به اسفند ماه سال ۱۳۸۹ و کاهش ۸ درصدی مطالبات معوق و کسب رتبه دوم کشوری در حوزه آموزش را از مهمترین دستاوردهای مدیریت استان در سال ۹۰ عنوان کرد .

 

    نظرات