اجاره و واگذاری مکان‌ها و بوفه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز

اجاره و واگذاری مکان‌ها و بوفه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز

به گزارش شهریار در متن آگهی مزایده سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز آمده است:

کلیه مراحل مزایده اعم از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

۱- پیشنهاد دهندگان می بایست عیناً مبلغ مندرج در جدول درج شده در سایت سازمان را به عنوان سپرده نقداً به حساب جاری ۱۰۰۸۰۴۱۴۳۵۱۸ بنام سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نزد بانک شهر شعبه میدان ساعت تبریز واریز و یا معادل آن ضمانت نامه بانکی معتبر ارائه دهند.
۲- مهلت خرید اسناد مزایده از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخه ۱۵/۱/۱۴۰۱تا ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخه ۲۲/۱/۱۴۰۱از سامانه ستاد می باشد.
۳- مهلت بارگذاری اسناد و مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد از ساعت ۱۰:۳۰روز دوشنبه مورخه ۲۲/۱/۱۴۰۱تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه مورخه ۵/۲/۱۴۰۱می باشد. سپرده شرکت در مزایده بعد از ثبت در سامانه ستاد به صورت حضوری تا ساعت ۱۳ روز دوشنبه مورخه ۵/۲/۱۴۰۱ به امور قرارداد سازمان واقع در پارک تاریخی و فرهنگی ایل گولی، ضلع شرقی استخر تحویل نمایند.
۴- بازگشائی پیشنهادهای واصله روز دوشنبه مورخه۵/۲/۱۴۰۱ساعت ۱۴:۳۰در اتاق جلسه سازمان و در بستر سامانه ستاد خواهد بود. سازمان در رد یک یا تمام پیشنهادات مختار بوده که در این صورت سپرده ها مسترد خواهد شد و هزینه چاپ آگهی به عهده برندگان مزایده خواهد بود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات