واحد اجرای احکام بودجه سال ۱۴۰۰ خود را ۱۲۴ درصد محقق کرد

واحد اجرای احکام بودجه سال ۱۴۰۰ خود را ۱۲۴ درصد محقق کرد

به گزارش شهریار، رشید شه‌شهی خبر از فعالیت قابل تقدیر و جدی و مطلوب واحد اجرای احکام منطقه در کسب درآمد بیش از بودجه معین شده داد و گفت: واحد اجرای احکام منطقه در سال گذشته توانست بیش از ۱۲۴ درصد بودجه تعیین شده خود را محقق کند.
معاون مالی و اقتصادی منطقه رقم درآمدی این واحد را در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: کسب درآمد بالا توسط واحد اجرای احکام منطقه در سایه تکریم واقعی ارباب رجوع و رفتار اخلاق مدار مدیریت و کارکنان این واحد به دست آمده است.
وی اظهار داشت: مطابق سیاست ها و برنامه ریزی های درآمدی منطقه، واحد اجرای احکام منطقه با خلاقیت ها و ابتکارات و رفتارهای تعامل گرا، توانست از وقوع و بروز تنش ها جلوگیری کرده وبا نهایت حرمت و احترام، نسبت به وصول مبالغ جریمه و عوارض ماده صد از شهروندان اقدام کند.
شه‌شهی گفت: این واحد طی تماس های تلفنی توانست، شهروندان را نسبت به نحوه و شرایط پرداخت بدهی های خود آشنا نموده و با دعوت از آنها با لحاظ کردن شرایط اقتصادی حال حاضر جامعه به گفتگو پرداخته و بهترین نحوه پرداخت را که نیز به شهروندان تشریح نمایند، که در نهایت با کسب رضایت حداکثری شهروندان، شهروندان نسبت به پرداخت بدهی های خود اقدام نمایند.
معاون مالی و اقتصادی منطقه، میزان درآمد واحد اجرای احکام منطقه در سال ۹۹ را ۷۳۱ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: واحد اجرای احکام منطقه توانست در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹  ، از ۴۵ درصد افزایش درآمد برخوردار باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات