شهید صیاد شیرازی یکی از چهره‌های منحصربفرد مسلط به امور نظامی بود

شهید صیاد شیرازی یکی از چهره‌های منحصربفرد مسلط به امور نظامی بود

به گزارش شهریار، در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد صیاد شیرازی با اشاره به صفات بارز اخلاقی شهید، گفت: وقتی در مورد شهید صیاد شیرازی صحبت می‌شود، همیشه از اخلاق، تدین، تعهد و نماز اول وقت ایشان سخن به میان می‌آید و کمتر از تسلط امور نظامی ایشان صحبت می‌شود. در حالیکه شهید صیاد شیرازی یکی از چهره‌های منحصربفرد مسلط به امور نظامی بودند.
وی ادامه داد: نکته دوم در مورد شهید صیاد شیرازی، عشق و علاقه ایشان به اهل بیت است. شب‌های اول هر ماه روضه شهید صیاد شیرازی قطع نمی‌شد و اکنون نیز این روضه توسط دوستانش برقرار است. نکته بارز سوم نیز، احساسی و عاطفی بودن ایشان است. شهید صیاد شیرازی معمولا در اکثر عملیات ها به بنده زنگ می‌زد و به آقای آیت‌الله ملکوتی نیز علاقه داشت.


امام جمعه محبوب تبریز اظهار کرد: بنده شخصا خاطرات فراوانی از شهید دارم که هر کدام برای من درس بود. ایشان در کارهای خود بسیار منظم بود و نماز اول وقت را با هیچ چیز عوض نمی‌کرد. روی همین صفات و خصوصیات بارز اخلاقی است که مردم ما به نظامی‌ها علاقه مند هستند و شما نظامی‌ها باید قدر خود را بدانید.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم خطاب به میهمانان حاضر در مراسم، گفت: خوشبختانه در استان آذربایجان شرقی یک صمیمیت، همدلی، وحدت و انسجام کاملی در بین مسئولان بخصوص در بین نیروهای مسلح وجود دارد. استاندار ما نیز از این قشر است و در نیروی سپاه و در کنار نیروهای رزمنده شمال‌غرب خدمت کرده‌ است.
در ادامه این مراسم، امیر بختیاری رییس عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال های جنگ تحمیلی و همرزم شهید سپهبد صیاد شیرازی به بیان خاطرات و ایثارگری ها و خصوصیات اخلاقی شهید پرداخت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات