کاهش هزینه های شهرداری با ورود شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف

کاهش هزینه های شهرداری با ورود شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف


عادل شیشه‌گری اظهار کرد: آسفالت معابر یکی از چالش‌های اصلی اهواز، است‌، شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند در این حوزه ورود کنند و روش‌های جدید در خصوص ترمیم، کیفیت آسفالت پیشنهاد دهند، همچنین در تهیه قطعات مختلف از جمله کفپوش، جدول و نیوجرسی کمک کنند.

وی افزود: کارهای خوبی در کشور توسط این شرکت‌ها انجام شده اما در اهواز هنوز نمود پیدا نکرده است، معتقدم با توجه به گرانی مصالح شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند کمک بسیاری در این زمینه داشته باشند و در کاهش هزینه نقش بسزایی ایفا کنند.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اهواز گفت: برای بنده نیز سوال است که چرا جداول خیابان‌ها باید سیمانی باشد به گونه‌ای که پس از مدتی نیاز به رنگ آمیزی، ترمیم و بازسازی دارند، اگر لاستیک‌های رها شده خودروها را بازیافت کنیم، می‌توان از آن طی عملیاتی یک جدول با طول عمر بالا به وجود آورد. در این صورت جدول انعطاف لازم را خواهد داشت و در صورت تصادف، وسیله نقلیه آسیب جدی نخواهد دید.

وی به اقدامات انجام شده در حوزه های حمل و نقل و هوشمند سازی اطلاعات توسط سازمان فاوا اشاره کرد و توضیح داد: از جنبه‌های متفاوت می‌توان کارهای مختلفی به ویژه در حوزه محیط زیست و آبیاری فضای سبز با همکاری شرکت‌های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت سازمان فاوا شهرداری انجام داد، روش‌های مختلف باید بررسی و سپس به بهترین حالت ممکن عملیاتی شوند.

شیشه گری تصریح کرد: در این باره امسال با جمع آوری اطلاعات انجام شده در چند ماه اخیر و مذاکرات انجام شده قراردادهای این حوزه، باید منتظر این اتفاقات مثبت در سال جاری باشیم. لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات