امدادرسانی آتشنشانی شهرداری گرگان در حادثه انفجار گاز مجتمع مسکن مهر گلستان

امدادرسانی آتشنشانی شهرداری گرگان در حادثه انفجار گاز مجتمع مسکن مهر گلستان

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: حادثه انفجار مجتمع مسکونی در مسکن مهر گلستان سه نفر مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، موسی الرضا صفری اظهار داشت: حادثه انفجار منزل در یکی از مجتمع های مسکن مهر گلستان رخ داد که با تماس شهروندان دو تیم عملیاتی از ایستگاه های شماره یک و چهار آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

صفری در ادامه افزود: با توجه به بررسی های اولیه علت اصلی نشت و تجمع گاز مایع و جرقه ناگهانی رخ داده , انفجار بسیار شدید منزل را در پی داشته است.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: متاسفانه سه نفر از اعضا خانواده مصدوم شدند که با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل گردیدند و بعلت شدت زیاد انفجار واحدی که حادثه در آن رخ داده تخریب و به مشاعات و واحدهای مجاور مجتمع نیز خسارات زیادی وارد گردیده است.

صفری ادامه داد: همچنین دو خودرو که در پایین و بیرون مجتمع پارک بوده اند نیز بر اثر سقوط دیوار پذیرایی واحد حادثه دیده خسارات کلی دیده اند.

وی در ادامه گفت: متاسفانه در بازدید از سایر منازل این مجتمع و بررسی جهت خسارات وارده مشاهده شد که اکثر واحدهای مجتمع در استفاده از وسایل گازسوز به جای لوله کشی استاندارد گاز از شلنگ کشی کاملا غیر استاندارد و ناایمن استفاده می نمایند که میتوان زنگ هشدار تکرار اینگونه حوادث تلخ و ناگوار را برایمان بصدا درآورد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات