نمایشگاه گل‌وگیاه مشهد باید در سال جاری برگزار شود

نمایشگاه گل‌وگیاه مشهد باید در سال جاری برگزار شود

ممایشگاه گل‌وگیاه مشهد باید در سال جاری برگزار شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، سیدحسین علوی‌مقدم در گفتگویی با بیان اینکه یکی از نمایشگاه‌های مفرح و نشاط‌آفرین برای شهروندان مشهدی، نمایشگاه گل‌وگیاه بوده، اظهارکرد: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت سلامت عموم مردم، چندسالی این نمایشگاه برگزار نشد؛ نمایشگاهی که پیوسته با استقبال پرشور مردمی همراه بود و تاثیر بسزایی بر روحیه عمومی داشت.

وی با اشاره به واکسیناسیون گسترده علیه ویروس کرونا و بهبود شرایط ناشی از شیوع این ویروس، گفت: خوشبختانه با بهبود و پایدار شدن شرایط کرونایی حاکم بر کشور و مشهد مقدس، این نمایشگاه باید در بهار 1401 برگزار شود.

علوی‌مقدم تاکید کرد: شهرداری و معاونت خدمات‌ و محیط‌زیست شهری شهرداری مشهد باید با اهتمام و تلاش مضاعف نسبت به برگزاری این رویداد اقدام نماید.

عضو کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و گسترده نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس، گفت: نمایشگاه گل‌وگیاه بستر بسیار خوبی برای عرضه و نشان دادن دستاوردهای بومی مشهد و استان خراسان رضوی در سطح ملی و بین‌المللی است؛ این نمایشگاه می‌تواند مدلی از استقبال از بهار 1401 در مقیاس نمایشگاهی باشد.

علوی مقدم خاطرنشان کرد: امیدواریم با برپایی نمایشگاهی باشکوه و زیبا، خلاء و فقدان نمایشگاه گل‌وگیاه در سال‌های اخیر را جبران کرد و فضای مفرح و بانشاطی را رقم بزنیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات