وزير نيرو تاكيد كرد؛استفاده از ظرفيت شركت هاي دانش ...

به گزارش پايگاه خبري توانير ،"علي اكبر محرابيان" در حاشيه جلسه شوراي معاونان وزارت نيرو با حضور معاون اول رئيس جمهور، با اشاره به چالش هاي صنعت آب و برق گفت: در چندين بخش نيازمند حمايت دولت هستيم كه با توجه به شناسايي و اولويت بندي طرح ها، با تصويب بودجه ???? اميدواريم طرح هايي كه برنامه ريزي كرديم به مرحله بهره برداري برسانيم.
وزير نيرو با تاكيد بر پروژه هاي موجود در حوزه آب ادامه داد: تكميل سامانه هاي آبي، آبرساني شهر ي و روستايي كه جزو برنامه ريزي هاي مهم بوده، بايد اجرا شود.
وي با بيان اينكه در حوزه برق هم بايد ظرفيت هاي توليد برق را به صورت چشمگير افزايش دهيم، افزود: برنامه چهار ساله وزارت نيرو براي اين بخش آغاز شده كه برخي از طرح ها در حال احداث و برخي متوقف شده بود كه به تازگي شروع شده كه اين جلسه براي تامين مالي و پشتيباني از اين طرح ها بسيار مفيد بود. اميدواريم در دولت مصوباتي دريافت كنيم تا اجراي اين طرح ها سرعت پيدا كند.
محرابيان با اشاره به شعار سال و لزوم تحقق اين شعار خاطرنشان كرد: استفاده از ظرفيت شركت هاي دانش بنيان نكته ديگري است كه در اين جلسه به آن اشاره شد. بايد بتوانيم با پتانسيل شركت هاي دانش بنيان و استفاده از اين ظرفيت موجود در مديريت آب و برق، براي بهينه سازي مصرف، گام موثري برداريم البته دولت نيز در زمينه برخورداري از اعتبارات اعلام آمادگي كرده است.
محرابيان در ادامه با اشاره به آمادگي وزارت نيرو براي تابستان، تصريح كرد: احداث ? هزار مگاوات نيروگاه تا پيش از تابستان امسال پيش بيني شده است. البته اگر نيروگاهي به موقع وارد مدار نشد، نيروگاه جايگزين در نظر گرفته شده و از اين بابت نگراني نداريم.
وزير نيرو در پايان يادآور شد: با برنامه ريزي هاي دقيقي كه براي مديريت مصرف و استفاده از ظرفيت هايي كه امكان كاهش مصرف را در بخش خانگي به ويژه مشتركان پرمصرف شده، اميدواريم با همكاري مفيد بخش خانگي و صنعتي بتوانيم با كمترين مشكلات برق را براي تابستان مديريت كنيم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات