برگزاري نشست شوراي معاونان وزارت نيرو با حضور معاون ...

به گزارش پايگاه خبري توانير ،"علي اكبر محرابيان" در اين نشست با اشاره به خدمات اين وزارتخانه اظهار كرد: كالاهاي اين دستگاه، جزو زيرساخت ها بوده و يكي از ملزومات توسعه و گسترش اقتصاد كشور است.
وي با اشاره به شرايط تحويل دولت سيزدهم، گفت: وزارت نيرو دولت سيزدهم در شرايطي وارد كار شد كه با ناترازي هاي مختلفي روبرو بود و امروز ما تمام تلاش خود را براي رفع مشكلات انجام خواهيم داد.
وزير نيرو  با برشمردن افتخارات صنعت آب و برق از ابتداي انقلاب اسلامي تاكنون گفت: ميزان پوشش برق در شهرها به صورت 100 درصد و در روستا حدود 99.7 درصد است.
به گفته وي، در موضوع توسعه نيروگاه ها، ابتداي انقلاب ظرفيت نيروگاه ها حدود 7 هزار مگاوات بود كه امروز به بيش از 80 هزار مگاوات رسيده است.
محرابيان ادامه داد: در تجهيزات، خطوط انتقال، پست و غيره تقريبا مستقل بوده و جزو صادركنندگان بنام هستيم.
وزير نيرو با اشاره به سوابق كشور در موضوعات مرتبط با آب، گفت: سازه هاي آبي ? هزار ساله، هزاران قنات و غيره نمونه اي از سوابق و تخصص ها در كشور است، علاوه بر اينكه ايران جزو چند كشور سازنده سد در دنيا است.
محرابيان همچنين با اشاره به خدمات صادراتي وزارت نيرو، تاكيد كرد: در موضوع صادرات خدمات فني و مهندسي، بيش از ?0 درصد مربوط به خدمات صنعت آب و برق بوده كه نشانگر تخصص بالاي نيروي انساني در كشور است

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات