نگاه شورای ششم، توانمندسازی عموم شهروندان است

نگاه شورای ششم، توانمندسازی عموم شهروندان است

نگاه شورای ششم، توانمندسازی عموم شهروندان است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، سید ابراهیم علیزاده، در گفتگویی با اشاره به آغاز به کار و افتتاح کانون بازرگانی و تجارت خارجی خراسان رضوی، این اقدام را تدبیر ارزنده‌ای دانست که به همت بسیج در موضوع اقتصاد بین‌المللی رقم خورده و اظهارکرد: امیدواریم بتوان در سایه انسجام و همدلی، اتفاقات خوبی را به واسطه این کانون رقم زد.

وی با بیان اینکه مشهد مقدس از نظر اقتصادی، پتانسیل بالایی را داراست، افزود: از دولتمردان انتظار داریم که ظرفیت‌ بازارهای کشورهای همسایه را احصاء کنند و از این طریق بتوان موجب تقویت صادرات شد.

علیزاده از آمادگی مدیریت شهری برای کمک به اقتصاد بین‌الملل خبرداد و گفت: نگاه شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره، بر این اصل بنا شده که همه مردم باید توانمند شوند؛ به ویژه ساکنان حاشیه شهر و صاحبان کسب‌وکارهای خرد.

عضو کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خاطرنشان کرد: امیدواریم با راه‌اندازی کانون بازرگانی و تجارت خارجی خراسان رضوی بتوانیم در جهت تحقق این نگاه شورای شهر و انسجام‌بخشی کسب‌وکارهای خرد گام برداشت.

علیزاده با بیان اینکه مشهد مقدس از ظرفیت و توانمندی فنی و خدماتی بسیار بالایی برخوردار است، گفت: کانون بازرگانی و تجارت خارجی استان می‌تواند نقش بسزایی در جهت صدور این خدمات ایفا کند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات