برگزاري مانور سراسري وصول مطالبات مشتركين برق در ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل ،حسين قديمي » اظهار داشت : طي اين مانور ، مشتركين خوش حسابي كه مصارف برق آنان طي يك سال گذشته كمتر از الگوي مصرف بوده و جزو مشتركين كم مصرف بوده اند، شناسايي و مورد تشويق قرار گرفتند.
وي در تشريح جزئيات اين مانور خاطر نشان كرد: اين مانور در تمامي مناطق و شهرستانهاي استان هم زمان با سراسر كشور با فعاليت 81 اكيپ اجرايي قطع و وصل به مدت 2 روز اجرا شد.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل همچنين تصريح كرد: در طول برگزاري اين مانور همكاران جهت پيگيري لازم ، به صورت تلفني، حضوري و پيامكي با مشتركين با بيشترين بدهي معوقه ارتباط برقرار كرده و نسبت به ماموريت تعريف شده اقدام كردند و نحوه استفاده از برق من را نيز آموزش دادند.
قديمي افزود: طبق بررسي هاي همكاران معاونت فروش و خدمات مشتركين شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل ، بيش از 11 هزار و 358 مشترك با بدهي معوق بيش از سه دوره ، براي اين مانور شناسايي شده بود و 53 ميليارد ريال طي اين مانور وصول شد.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل با تاكيد بر اينكه انجام و تداوم خدمات شركت در گرو پرداخت به موقع مطالبات است، گفت: هرگونه تاخير در پرداخت مطالبات، اين شركت را در ارائه خدمات شايسته با مشكل مواجه مي كند.
قديمي از مشتركان درخواست كرد كه با پرداخت به موقع هزينه برق مصرفي خود، اين شركت را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر؛ ياري كنند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات