تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در دستور کار شهرداری قرار گیرد

تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در دستور کار شهرداری قرار گیرد

    تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در دستور کار شهرداری قرار گیرد

    عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تبعیض میان نیروهای شاغل رسمی، قراردادی و حجمی گفت: یکی از مطالبات جدی از شهردار، تسریع در تبدیل وضعیت نیروها و ساماندهی آن‌ها را خواستارم.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، فرزانه کلاهدوزان در نطق میان دستور سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: همزمان با بهار طبیعت، بهار رمضان نیز فرا رسیده است و این تقارن مبارک است. در این ایام، بر دعا تاکید شده است، زیرا دعا ایمان را قوی می‌کند و دارای برکات زیادی است و نفوس مراحل رشد و ترقی را با ادعیه طی می‌کند.

    وی در ادامه با تقدیر از تلاش‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان افزود: پس از دو سال تعطیلی امسال شاهد از سرگیری سفرهای نوروزی بودیم که نظرسنجی‌ها نشان دهنده رضایت مسافران و گردشگران از خدمات ارائه شده در اصفهان طی این ایام است.

    عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در چهارباغ بیان کرد: برگزاری این برنامه فرهنگی مذهبی قابل تقدیر است و امیدواریم برکات تلاوت قرآن در این فضا پایدار باشد.

    وی در ادامه با بیان اینکه بیشترین مراجعه به اعضای شورای شهر، مسائلی پیرامون تبعیض نیروهای شاغل قراردادی و حجمی است، گفت: روش‌های برخورد با نیروهای انسانی، تعریف وظایف، مرخصی‌ها و.. باعث کاهش انگیزه و کاهش بهره وری سیستم می‌شود. به عنوان یکی از مطالبات جدی از شهردار، تسریع در تبدیل وضعیت نیروها و ساماندهی آن‌ها را خواستارم.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات