کاهش آسیب‌های اجتماعی با تقویت نشاط در سطح جامعه

کاهش آسیب‌های اجتماعی با تقویت نشاط در سطح جامعه

کاهش آسیب‌های اجتماعی با تقویت نشاط در سطح جامعه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حجت الاسلام‌ و المسلمین حسن منصوریان، در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران استقبال از بهار ۱۴۰۱ که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، شهردار و مدیران شهری برگزار شد، اظهارکرد: اقدامات معاونت خدمات‌شهری، سازمان فرهنگی و اجتماعی و دیگر معاونت‌ها در ایام نوروز، حال خوب را برای مردم رقم زد؛ حال خوبی که نتیجه و ثمراتی چون کاهش طلاق، خشونت، نزاع و افزایش عاطفه به فقرا و‌ کودکان کار به همراه دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: حال خوب اکسیری است که اگر در شهر تزریق شود، بسیاری از ناهنجاری‌ها از بین می‌رود.

حجت‌الاسلام منصوریان افزود: صرف گل‌کاری و نصب المان و آثار هنری سبب حال خوب نمی‌شود، بلکه اجرای برنامه‌هایی نظیر اجرای زنده سرود و دیگر برنامه‌های فرهنگی، از جمله کارهایی است که حال مردم را خوب می‌کند و موجب نشاط اجتماعی می‌شود.

وی با اشاره به تاکید شهردار مبنی تهیه پیوست فرهنگی برای پروژه‌های شهری، تصریح کرد: برای اینکه کارهای ما به حال خوب منتج شود، نیازمند جراحی بزرگی هستیم تا بعد فرهنگی و معنوی اقدامات شهرداری پررنگ شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه استقبال از بهار در گام نخست، باید اقدامی فرهنگی باشد، گفت: بهار 1401، بهار مهدوی بود و باید در موضوع گل‌کاری‌ها به سمت استفاده از گل‌ نرگس می‌رفتیم چراکه این گل، منتسب به ولی‌عصر(عج) و نشان‌دهنده نگاه فرهنگی است؛ این نگاه باید در تمام اقدامات بروز و ظهور داشته باشد.

حجت‌الاسلام منصوریان با تاکید بر لزوم تزریق اکسیر فرهنگی در عرصه‌های مختلف، گفت: خوشبختانه به‌واسطه اقدامات مجدانه و تلاش‌های شبانه‌روزی دست‌اندرکاران استقبال از بهار، اتفاقات خوبی را در ایام نوروز شاهد بودیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات