بیش از یازده هزار ساروی با سامانه 137ارتباط مردمی تماس برقرار کردند
به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری ؛ سامانه 137 در راستای دریافت، ثبت و رسیدگی به شکایات مردم و سرعت بخشیدن به رفع مشکلات و خدمات رسانی به شهروندان راه اندازی شده و ارتباط عزتمند مردم با شهرداری ساری از اهداف این سامانه است.
مرکز ارتباط مردمی شهرداری ساری (سامانه 137) در طی سال 1400 پاسخگوی 11616 مورد تماس شهروندان بوده است که از این تعداد 3308 مورد ثبت و 8308 مورد با راهنمایی سامانه 137 به مراجع مربوطه انتقال داده شده است و از 3308 تماس ثبت شده که در حیطه وظایف شهرداری ساری بوده است با پیگیری های سامانه 137 و به همت شهرداری های مناطق و سازمان های تابعه 2823 مورد به انجام رسیده است.
طبق آمار پیام های ثبت شده توسط مرکز ارتباط مردمی شهرداری ساری به ترتیب شهرداری منطقه دو 1043 مورد؛ شهرداری منطقه یک 1012 مورد؛ شهرداری منطقه سه 657 مورد و شهرداری بافت کهن و تاریخی 128 مورد از تماس های شهروندان را به خود اختصاص داده اند و از سازمان های تابعه شهرداری ساری؛ سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با 202 مورد پیام ثبت شده، بیشترین پیام دریافتی نسبت به سایر سازمان ها را داشته است.
شهروندان ساروی می توانند مسایل و مشکلات خود در زمینه مدیریت شهری را از طریق این سامانه مطرح و پی گیری نمایند ضمن آنکه با تاکیدات و تمهیدات جوادطالبی شهردار ساری این سامانه با ظرفیت و همت بیشتری در سال جاری در خدمت شهروندان می باشد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری
نظرات