در جمع اهالی محله عنوان شد؛ قول رسیدگی به مشکلات اوزینه از سوی شهردار گرگان

در جمع اهالی محله عنوان شد؛ قول رسیدگی به مشکلات اوزینه از سوی شهردار گرگان

شهردار گرگان در جمع اهالی روزه دار کوی اوزینه قول رسیدگی به مشکلات این محله را صادر کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، ویژه برنامه «سفره های نور، نذر ظهور» که به ضیافت افطاری محلات مختلف سطح شهر در یک دهه از ایام ماه مبارک رمضان اختصاص دارد، سه شنبه شب در مسجد جامع کوی اوزینه با حضور مهندس سبطی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و اهالی روزه دار محل برگزار شد.

شهردار گرگان اظهار داشت: حضور ما در جمع اهالی روزه دار مسجد جامع کوی اوزینه در ماه پرخیر و برکت رمضان را به فال نیک می گیریم و امیدواریم شاهد اتفافات خوب و اقدامات مثمرثمر در این محله باشیم.

محمدرضا سبطی به برخی مشکلات این محله اشاره و بیان کرد: پروژه کانال جاده امامزاده ابراهیم (ع) در ماه های ابتدایی سال جاری تکمیل و سپس عملیات آسفالت آن آغاز خواهد شد. همچنین با همکاری شهرداری و شورای شهر عملیات بازگشایی محور طبیعت بر اساس طرح تفصیلی ادامه پیدا خواهد کرد.

سبطی در ادامه گفت: در نظر داریم با انجام برنامه های کارشناسی، معضل آب های سطحی در کوی اوزینه و چناران را مرتفع کنیم و برای رفع مشکلات تردد نیز یک ایستگاه اختصاصی اتوبوس برای این محله اختصاص می یابد.

وی با اشاره به تقاضای شهروندان کوی اوزینه و چناران در خصوص فضای سبز اظهار داشت: با توجه به تغییر کاربری این منطقه در گذشته، کمبود سرانه فضای سبز در این محله مشهود است که انشاءالله با انجام مکان سنجی در این محله مشکل فضای سبز آن رفع می شود.

شهردار گرگان در پایان با بیان اینکه لیاقت شهروندان عزیز کوی اوزینه بیشتر از وضع موجود است، از اجرای پروژه های مختلف در حوزه زیباسازی و فضای سبز در کمترین زمان ممکن خبر داد.

گفتنی است در پایان این مراسم اهالی اوزینه با اهدای لوحی از زحمات و تلاش های مهندس سبطی شهردار گرگان در خصوص رفع و رجوع مشکلات محله تقدیر به عمل آوردند.

در جمع اهالی محله عنوان شد؛ قول رسیدگی به مشکلات اوزینه از سوی شهردار گرگان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات