نخستین کارگروه رفع موانع پروژه‌های سرمایه‌گذاری برگزار شد

نخستین کارگروه رفع موانع پروژه‌های سرمایه‌گذاری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری قزوین؛ نخستین کارگروه رفع موانع پروژه‌های سرمایه‌گذاری با هدف تسهیل و رفع موانع پروژه‌های سرمایه‌گذاری و با محوریت رفع موانع و تعیین تکلیف پروژه کاسپین(حکم‌آباد) در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

در این کارگروه نمایندگان و مسئولانی از معاونت عمرانی، معاونت شهرسازی، اداره حقوقی شهرداری، مدیریت منطقه دو و مدیریت املاک شهرداری حضور داشتند.

علیرضا شمسینی، رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: پس از مطالعات اولیه و بازدید از پروژه حکم‌آباد و درخواست شرکت سرمایه‌گذار، اقدامات لازم برای رفع مشکلات این پروژه انجام و در اسرع وقت با همکاری حوزه‌های مربوطه اسناد و مدارک این پروژه بررسی و به‌روزرسانی می‌شود.

سعید وزیری‌نژاد، معاون سرمایه‌گذاری نیز در این جلسه بیان کرد: با توجه به اینکه در بودجه معاونت عمرانی ردیفی برای این پروژه در نظر گرفته نشده است، باید پروژه به شیوه سرمایه‌گذاری تکمیل شود؛ ضمن اینکه هزینه صدور پروانه و عوارض که نیاز به بروزرسانی جداول کاربری و مازاد تراکم و ... دارد توسط درآمد منطقه 2 به صورت به‌روز شده محاسبه و اعلام شود.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات