شهردار گرگان: فرصت زیادی برای خدمت رسانی به شهروندان نداریم

شهردار گرگان: فرصت زیادی برای خدمت رسانی به شهروندان نداریم

شهردار گرگان گفت: برای خدمت رسانی به شهروندان زمان ما زیاد نیست و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس محمدرضا سبطی پنجشنبه شب در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله کیانشهر اظهار داشت: نیازهای محلات مانند نیازهای بدن انسان است و می‌دانیم بی‌نظمی در بدن مشکلاتی را برای انسان ایجاد می‌کند.

سبطی افزود: لازمه مدیریت شهری شامل شهرداری و شورای شهر این است که ردپای تفکر بر همه تصمیماتش حاکم باشد. انشاءالله با نگاه مسجدمحوری بتوانیم اتفاقات خوبی در حوزه محلات رقم بزنیم.

وی با اشاره به اقدامات جهادی و منحصر به فرد شهرداری گرگان گفت: برای خدمت‌رسانی شایسته در حوزه پاسخگویی به مراجعین مرکز «پیشخوان خدمت» را ایجاد کردیم و با رویکرد جهادی و مطابق با فرمان مانع‌زدایی رهبری، اقدامات جدی بعمل می‌آوریم.

شهردار گرگان تصریح کرد: ۴۰ دستگاه اتوبوس لوکس خریداری شد که اززمان تاسیس سازمان حمل و نقل طی بیش از ۲۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است‌.

شهردار گرگان: فرصت زیادی برای خدمت رسانی به شهروندان نداریم

سبطی بیان کرد: با نگاهی که در شورای ششم در راستای تسهیل در حمل و نقل عمومی باکیفیت وجود دارد، اتوبوس‌های فرسوده را از رده خارج و اتوبوس‌های جدید را جایگزین می‌کنیم.

وی ادامه داد: رقم ۲۰۰ میلیارد از مجموع ۲۴۰ میلیارد تومان مبلغ خریداری اتوبوس از سازمان شهرداری‌های کشور اخذ کردیم و بخش کمتری از منابع مالی ما استفاده شده است.

شهردار گرگان با تاکید بر رعایت عدالت در تمام نقاط شهر بیان کرد: برقراری توازن در عدالت عمرانی و حوزه‌های مختلف لازمه دسترسی به شاخصه‌های شهر و محله اسلامی است.

محمدرضا سبطی با اشاره به منطقه شمال شهر گفت: پارک خطی در حال احداث جزو زیباترین پارک‌های خطی شهر خواهد بود و مراجعین بسیاری از همه نقاط سطح شهر خواهد داشت.

سبطی خاطرنشان کرد: زمان برای ما بسیار حائز اهمیت است و در راستای خدمت رسانی وقت چندانی نداریم و امسال باید اتفاقات مبارکی را رقم‌ بزنیم.

وی در پایان گفت: اراده ما این است که بتوانیم در کمترین زمان ممکن نیازهای شما را در حوزه وظایف شهرداری و شورا محقق کنیم و در پایان چهارسال روسفید باشیم.

شهردار گرگان: فرصت زیادی برای خدمت رسانی به شهروندان نداریم

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات