مهندس سبطی در مصلی: عدالت محوری سرلوحه برنامه های شهرداری گرگان است

مهندس سبطی در مصلی: عدالت محوری سرلوحه برنامه های شهرداری گرگان است

شهردار گرگان گفت مدیریت شهری عدالت محوری رو سرلوحه کار خود قرارداده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس محمدرضا سبطی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی گرگان گفت: در این دوره مدیریت شهری ما به دنبال جلب رضایت حداکثری شهروندان هستیم، از این رو برنامه ریزی ما با رویکرد محله محوری صورت گرفته است.

سبطی افزود: ما مسئولین برای حل مشکلات مردم نباید منتظر مراجعه مردم باشیم بلکه باید به تمامی 94 محله سطح گرگان ورود پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر باید تلاش کنند مشکلات حوزه های عمرانی، خدمات شهری، املاک، حقوقی، فضای سبز و ... محلات را در چارچوب وظایف و اختیارات خود رفع کنند.

شهردار عنوان کرد: در دوره جدید مدیریت شهری دیگر از اتاق های در بسته برای شهروندان تصمیم گیری و بودجه بندی نمیشود بلکه نیازمندیم بامردم برنامه ریزی کنیم نه برای مردم.

شهرداری گرگان به کاهش فرایند رسیدگی به پرونده های شهروندان اشاره و تصریح کرد: پیشخوان خدمت با هدف تسریع در حوزه ارائه خدمت رسانی به شهروندان ایجاد شد و با اصلاح نظام اداری و چابک سازی، روند پروسه های اداری پاسخگویی به شهروندان را به یک هفته تقلیل داد.

مهندس سبطی در مصلی: عدالت محوری سرلوحه برنامه های شهرداری گرگان است

سبطی در ادامه تصریح کرد: توجه ویژه به توسعه عدالت محور و توازن عدالت عمرانی در شمال و جنوب شهر گرگان در دستور کار سال جدید ما قرار گرفته است.

وی گفت: در راستای تحقق فرمان سال مقام معظم رهبری در نظر داریم در مدیریت شهری امسال با حمایت شورای شهر، توسعه عدالت محورانه در حوزه خدمت رسانی به مردم محلات مختلف شهر گرگان را انجام دهیم.

وی از تحقق بودجه هزار میلیاردی تومانی سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: خوشبختانه توانستیم ۸۰ درصد بدهی مدیران ادوار قبلی در سال گذشته را پرداخت کنیم.

شهرداری گرگان با اشاره به اینکه در حوزه حمل و نقل عمومی کار بی نظیری با خریداری ۴۰دستگاه اتوبوس صورت گرفته عنوان کرد: شهرداری گرگان به عنوان دومین شهر کشور بعد از تهران با ۵۰ دستگاه اتوبوس توانست هدیه خوبی در سال۱۴۰۱به شهروندان گرگانی بدهد.

محمدرضا سبطی با توجه به برنامه های آتی شهرداری گفت: بازگشایی کمربند غربی گرگان به طول ۱۳کیلومتر، راه اندازی فاز یک شهربازی گرگان تا شهریور ماه و فاز دوم شهربازی تا دهه فجر امسال و همچنین ساخت بلندترین چرخ فلک ایران به ارتفاع ۱۲۱ متر در گرگان محقق می شود که انشاءالله در حوزه گردشگری مثمر ثمر باشد.

مهندس سبطی در مصلی: عدالت محوری سرلوحه برنامه های شهرداری گرگان است

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات