حضور شهردار تبریز در سازمان انتقال خون استان

حضور شهردار تبریز در سازمان انتقال خون استان

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار شهردار تبریز شامگاه امروز با حضور در مرکز انتقال خون استان  بر نقش مهم و حیاتی سازمان انتقال خون در چرخه سلامت و بهداشت خون تاکید و بر پررنگ سازی نقش سازمان انتقال خون در جامعه و تبلیغ بیشتر این سنت حسنه در برنامه های رادیویی و تلویزیونی و امکانات شهر و شهرداری تاکید کرد.

وی همچنین بر همکاری شهرداری و سازمان انتقال خون در توسعه بیشتر خونگیری در شهر تبریز و ایجاد بسترهای لازم برای اشاعه فرهنگ اهدای خون تاکید کرد.

شهردار تبریز در این بازدید با تاکید بر ضرورت آگاه سازی بیشتر جامعه در رابطه با بحث خونگیری اظهار داشت: بایستی بیش از پیش به اگاه سازی  از  طریق رسانه های جمعی و صدا و سیما برای مردم اقدام و نسبت به تبیین و توضیح محسنات خون دهی همت بیشتری صورت بگیرد.

وی با اشاره به خدمات شهرداری تبریز در بحث غربالگری و انجام خدمات رایگان تست قند خون و فشار خون در مساجد سطح شهر برای شهروندان بر توسعه این خدمات در سطح شهر تاکید و گفت: مجموعه شهرداری آمادگی دارد در کنار سایر ارگانهای مرتبط با بحث سلامت و بهداشت مردم، مساعدتهای لازم را انجام دهد.

هوشیار خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز در حوزه سلامت جامعه و شهروندان نیز وظایفی دارد و بر همین اساس اداره کل سلامت شهرداری خدمات بهداشتی و درمانی لازم را به کارکنان، خانواده‌های آنها و عموم شهروندان ارائه می‌کند.

در این دیدار رسولی مدیر کل سازمان انتقال خون استان و سروی معاون اداری مالی انتقال خون استان   شهردار تبریز را همراهی کرده و در خصوص خدمات سازمان توضیحات لازم را ارایه کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات