مهران حاتمی پیش از فینال لیگ برتر بسکتبال: قهرمانی را به مردم گرگان هدیه می دهیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: انشاءالله قهرمانی تیم شهرداری را به مردم گرگان هدیه می کنیم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهران حاتمی در گفتگوی رادیویی پیش از بازی فینال لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: صعود به فینال مسابقات ثمره کار گروهی بازیکنان، کادر فنی، مدیریتی و در صدر آن شهردار گرگان و تماشاگران بوده است.

حاتمی افزود: بنده از مجموعه شهرداری و مخصوصا مهندس سبطی در حوزه ورزش نکات بسیاری یاد گرفتم و رهنمودهای شهردار محترم و همکاری مجموعه شهرداری یاریگر بنده در هموار کردن مسیر کاری مان بوده است.

وی در خصوص حمایت هواداران بسکتبال تصریح کرد: هواداران بسکتبال گرگان با تمام وجود و از ته دل تیم را حمایت می کنند و عضو سیزدهم تیم ما هستند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در ادامه گفت: بازیکنان تیم شهرداری گرگان زودتر از سایر تیم ها تمرینات را شروع کردند و تلاش ۲۴ ساعته کادر فنی و آنالیز خوب تمام بازی ها نقش بسزایی در کسب این موفقیت داشته است.

حاتمی با ابراز رضایت از شرایط کاری خود در شهر گرگان گفت: مربیگری در شهری که بزرگان بسکتبال حضور دارند افتخار بزرگی برای من است که امیدوارم با عملکرد خود یک یادگار خوب به یادگار بگذارم و آرزومندم پرچم تیم بسکتبال شهر گرگان همیشه بالا باشد.

وی در پایان اظهار داشت: قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان پاداش خوبی به حمایت مردم عزیز گرگان است که انشاءالله با کار گروهی، به پاس و قدردانی از تلاش و حمایت های هواداران گرگانی به آنان هدیه داده می شود.

لازم به ذکر است، در نخستین دیدار مرحله پایانی لیگ برتر بسکتبال دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه از ساعت 20:15 بین دوتیم شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان در سالن بسکتبال آزادی تهران آغاز می شود.

تیم شهرداری گرگان سال گذشته عنوان قهرمانی مسابقات را به دست آورد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات