شهردار شاهرود در جمع پاکبانان: شاهرود یکی از پاکیزه ترین شهر های کشور از نگاه مسافران است

شهردار شاهرود در جمع پاکبانان: شاهرود یکی از پاکیزه ترین شهر های کشور از نگاه مسافران است

شهردار شاهرود در جمع پاکبانان با اشاره به اینکه  بیشترین زحمات مجموعه مدیریت شهری برعهده پرسنل واحد خدمات شهری است، گفت: شاهرود یکی از پاکیزه ترین شهر های کشور از نگاه مسافران است.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری، محسن احمدی در جمع پاکبانان به مناسبت روز زمین پاک در بلوار علامه مجلسی با بیان اینکه دوم اردیبهشت ماه در تقویم ملی به عنوان روز زمین پاک نام گذاری شده است، افزود: این مسئله نشان دهنده اهمیت حفظ و حراست از این نعمت الهی است و هر آنچه ما در طول حیات خود مصرف میکنیم از زمین و طبیعت بهره برداری میشود.
وی حفاظت از زمین را یک تکلیف برشمرد که بر عهده تک تک افراد است، اظهار داشت: همه ما موظفیم برای حفظ این سرمایه خدادای و استفاده مطلوب امروز و نسل های آینده  تلاش کنیم .
شهردار شاهرود در ادامه تصریح کرد: ازشهروندان انتظار میرود که در مقابل این نعمت الهی احساس مسئولیت کنند و نسبت به آن دقت کافی داشته باشند چرا که موجب آسیب به زمین و همچنین بروز انواع آلودگی های شیمیای، سمی وصنعتی می شود که این ها زمین را تهدید می کنند.
محسن احمدی ساده ترین نوع آلودگی را رها کردن زباله بر روی زمین و سپس تجزیه آن دانست و ابراز داشت: تلاش شبانه روزی پاکبانان درمجموعه مدیریت شهری باعث شد تا مسافران شاهرود را تمیزترین شهر استان و یکی از تمیزترین شهر های کشور معرفی کنند که باید در حفظ و نگهداری این دستاورد ارزشمند تلاش بسیار کرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات