شهردار گرگان در جمع اهالی کوی گل تپه: عدالت عمرانی در تمام مناطق برقرار می شود

شهردار گرگان در جمع اهالی کوی گل تپه: عدالت عمرانی در تمام مناطق برقرار می شود

شهردار گرگان از برقراری عدالت عمرانی در تمامی مناطق شهر خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس محمدرضا سبطی یکشنبه شب در جمع اهالی گل تپه گفت: برپایی سفره های افطاری و طرح «سفره های نور، نذر ظهور» در ۱۰ محله شهر گرگان، فرصتی مغتنمی است که خداوند نصیب ما کرده تا باهم و همدلانه در راستای توسعه محلات گام برداریم.

وی افزود: نیت و اراده شهرداری و شورای شهر این است که رویکرد مردم محوری و محله محوری را در اولویت اصلی خود قرار بدهد و در سال جاری با همت مدیران دلسوز و جهادی، شاهد تحول و پیشرفت خوبی در محلات خواهیم بود.

وی با تاکید بر موقعیت مکانی مناسب محله گل تپه گفت: گل تپه جزو محلاتی است که مورد کم لطفی مسئولان قرار گرفته و ما باید تلاش کنیم محرومیت زدایی و عدالت عمرانی را در اولویت قرار دهیم تا فاصله طبقاتی در تمامی مناطق شهر برطرف شود.

شهردار گرگان از توسعه فضای سبز، ایجاد پارک خطی و بازی برای کودکان، ساخت کانال و جمع آوری آب های سطحی، بهسازی آسفالت تا درب برخی منازل مسکونی، برگزاری کارگاه های آموزشی، تقویت اقدامات فرهنگی و فعالیت در حوزه بانوان به عنوان مهمترین برنامه های شهرداری برای توسعه محله گل تپه نام برد.

سبطی تصریح کرد: ما وظیفه داریم ارتباط خودمان را با شهروندان عزیز حفظ و با حضور در محلات به مشکلات مردمی رسیدگی کنیم و کارنامه خوبی از خدمات مدیران شهری برجای بگذاریم.

وی در پایان از بازگشایی مسیر ضلع غربی محله گل تپه خبر داد و گفت: طی صحبتی که با دانشگاه آزاد اسلامی انجام دادیم این محور انشاءالله بازگشایی و عامل رونق محله خواهد شد.

 شهردار گرگان در جمع اهالی کوی گل تپه: عدالت عمرانی در تمام مناطق برقرار می شود

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات