معاون هماهنگي توزيع توانيرتاكيد كرد؛ همه برنامه ها ...

به گزارش پايگاه خبري توانير ، نشست ستاد راهبري اوج بار تابستان 1401 با حضور معاون هماهنگي توزيع و جمعي از مديران ارشد توانير، مديركل روابط عمومي وزارت نيرو و برقراري ارتباط تصويري با مديران عامل شركتهاي برق منطقه اي و توزيع و مديران روابط عمومي شركتهاي زير مجموعه در مركز پايش صنعت برق برگزار شد.

معاون هماهنگي توزيع توانير دراين نشست عزم وزارت نيرو براي استفاده كامل از ظرفيت همكاري صنايع اعم از صنايع سنگين و صنايع بخش توزيع در دوره اوج بار امسال را مورد تاكيد قرار داد و افزود: بر اساس سازوكاري كه در وزارت صمت طراحي شده ، امسال برنامه همكاري صنايع با برق، با رعايت دغدغه هاي سال گذشته، تدوين  مي شود.
اله داد همكاري صنايع با برنامه هاي مديريت و جابه جايي بار را تشويق محور عنوان كرد و با اشاره به اين كه همكاري صنايع بزرگ با اين برنامه  براي صنعت برق بسيار موثر و حياتي است، گفت:  اين برنامه ها، همانند سالهاي قبل به طور شفاف و كنترل پذير اجرا مي شود و رويت پذيري و كنترل پذيري شهركهاي صنعتي بخش توزيع نيز در حال تكميل است.
وي انتظار رعايت مصرف از بخشهاي عمومي و اداري را بيشتر از ساير بخشها ذكر كرد و خاطرنشان ساخت:  دستگاه هاي اجرايي بيشتر از ساير بخشها به رعايت الگوي مصرف پايبند باشند و به همين دليل بايد كنترل پذيري، مراقبت و پايش اين بخش به جد از سوي شركتهاي توزيع دنبال شود.
وي همچنين پايش و مقايسه گاز مصرفي و برق توليدي مولدهاي مقياس كوچك را با توجه به قرارداد همكاري اين مولدها حايز اهميت دانست و افزود: بايد بتوانيم با تلاش ، هوشمندي و همراهي كه وجود دارد امسال شرايط را براي تامين برق مردم سهل تر كنيم.
در ادامه دكتر رجبي مشهدي مديرعامل شركت مديريت شبكه برق كشور با اشاره به جمع آوري آب در سدهاي موثر برق آبي افزود: اقدامات گسترده اي در سمت تامين انجام شده و در بخش مصرف نيز كنترل پذيري و رويت پذيري و اقدامات فرهنگي در حال سازماندهي است و انتظار داريم تعرفه جديد نقش بازدارنده در بخش خانگي داشته باشد.
دكتر رجبي مشهدي با بيان اين كه تعميرات نيروگاهي تا پايان ارديبهشت ماه به اتمام مي رسد اضافه كرد: محدوده اوج بار شبكه را به طور معمول 15 تير تا 15 شهريور برشمرد كه در اين بازه بيشترين همكاري با اجراي طرح تعطيلات و تعميرات صنايع اجرا مي شود و تعميرات نيروگاهي نيز طبق برنامه تا پايان ارديبهشت جاري به اتمام مي رسد.
در اين نشست همچنين علي اكبر كاظمي مديركل روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت نيرو ، نوع نگاه جامعه به برق به عنوان يك خدمت دولتي و نا آگاهي از ارزش واقعي برق به عنوان يك كالاي اقتصادي را خاطرنشان ساخت و با اشاره به نقش رسانه ها در مديريت افكار عمومي، بر اهميت اطلاع رساني ، آگاهسازي و تعامل روابط عمومي هاي صنعت برق با اصحاب رسانه تاكيد كرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات