با هماهنگي شركت برق منطقه اي فارس و بوشهر كليد خورد؛ ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي فارس ، مهندس يداله حقيقي در حاشيه اين بازديد كه توسط معاونان و مديران شركت برق فارس صورت گرفت ، راهكارهاي كوتاه مدت و بلند مدت تامين برق مطمئن جزيره را بررسي كرد و اظهار داشت : تامين برق پايدار در اين جزيره مهم از اولويت هاي پيش رو است.
مدير عامل شركت برق منطقه اي فارس و بوشهر در ادامه گزارش هاي دريافتي از تاسيسات زير بنايي تامين و انتقال برق در اين جزيره را مورد ارزيابي قرار داد تاكيد كرد : كار در جزيره استراتژيك خارگ هر چند سخت و طاقت فرسا است اما از آنجا كه فعاليت كاركنان برق در اين جزيره هم ارز با مرزداران غيور ميهن اسلامي به شمار مي آيد همواره با نگاهي ايثارگرانه مورد توجه و اهتمام بوده است .
مدير عامل شركت برق منطقه اي فارس و بوشهر ضمن تماس تلفني با بخشدار خارگ و گروه بازديد كننده با تقدير از همه دست اندكاران برقرساني و خدمت به مردم خونگرم جزيره خارگ دستورات لازم را براي بهبود برق رساني به اين جزيره استراتژيك صادر كرد.
مهندس حقيقي اضافه كرد : اهميت جزيره خارگ به عنوان مهمترين پايانه صدور نفت كشورمان بر كسي پوشيده نيست و سعي شده تا سيستمهاي تأمين برق داراي ضريب اطمينان بالاتر از استانداردهاي معمولي در اين جزيره به كار گرفته شود و احتمال قطع برق در جزيره به حداقل ممكن برسد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات